یکشنبه، 15 دی 1398 00:00 کد مقاله : 13981015001
امین روانان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد/تلاش دکتر صمیمی در جهت توسعه و رشد استان

رهیافت جنوب /کهگیلویه و بویراحمد با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید حشمت الله صمیمی دوست به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش رهیافت جنوب  در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای سید حشمت الله صمیمی دوست

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید.

امید است، ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهاد ها ، سازمانها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و زرارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای«مدظله العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است که صمیمی دوست از مهر ماه سال‌جاری تاکنون به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود

پایگاه خبری رهیافت جنوب انتصاب شایسته جناب اقای دکتر صمیمی که تلاش های زیادی در جهت توسعه و رشد استان انجام داده را صمیمانه تبریک عرض می نماید 

نظر جدید
پربازدیدها