چهارشنبه، 04 دی 1398 00:00 کد مقاله : 13981004006
مدینه رحیمی
جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: آنچه حائز اهمیت است بر اساس تحقیقات انجام شده، دو فقره قتل و کشف جسد مذکور هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و پلیس استان د ...
توضیحات پلیس کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دو قتل دهدشت و گچساران / مردم به شایعات توجه نکنند

 رهیافت جنوب؛جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وقوع دو فقره قتل در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران در چند روز گذشته و انتشار شایعاتی، توضیحاتی به جهت شفاف سازی در این باره ارائه داد.
 به نقل از سایت پلیس، سرهنگ ستاد؛ "کیقباد مصطفایی" جانشین انتظامی استان کهیگلویه و بویراحمد گفت: ساعت ۵۰: ۰۲ روز جمعه ۲۹ / ۹ / ۹۸ ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، از وقوع یک فقره تیرخوردگی منجر به فوت فردی به هویت معلوم در یکی از روستاهای توابع شهر دهدشت مطلع، که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.
این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات اولیه حاکی از قتل فرد مذکور بود که با هماهنگی مقام قضایی، مظنون به قتل که همسر سابق مقتول بود، دستگیر و در اعترافات خود انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان و اسلحه بکار رفته نیز کشف و پرونده به همراه متهمه و دیگر همدستان احتمالی، به مرجع قضایی احاله و در حال رسیدگی می‌باشد.
جانشین انتظامی استان در ادامه بیان داشت: متعاقب این موضوع، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران در ساعت ۳۰: ۲۲ روز شنبه ۳۰ / ۹ / ۹۸، از وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به قتل و جرح راننده و سرنشین یکدستگاه خودرو سمند در محله کارکنان گچساران مطلع که با هماهنگی مقام قضایی، سریعاً عاملین قتل که دو برادر بودند شناسایی و دستگیر و سلاح بکار رفته نیز کشف شد.
وی افزود: قاتل انگیزه خود را تشخص نادرست در شناسایی مقتول با فردی که قبلاً برادر وی را تهدید کرده بود اعلام و ضمن ابراز ندامت بیان داشته که در شناسایی فرد مورد نظر اشتباه کرده که پرونده در مرجع قضایی مفتوح و در حال رسیدگی می‌باشد.
سرهنگ مصطفایی خاطر نشان کرد: در ادامه وقایع مذکور، در ساعت ۱۴: ۱۵ روز دوشنبه مورخه ۱ / ۱۰ / ۹۸ جسد فردی به هویت معلوم در زمنیهای کشاورزی واقع در جاده قدیم دهدشت به بهبهان کشف که آثار ضرب و جرح مشهود در جسد؛ احتمال قتل وی را تقویت می‌نماید.
این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع با هماهنگی مقام قضایی تحت پیگیری ویژه پلیس قرار دارد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن زوایای پنهان قضیه روشن و قاتل یا قاتلین احتمالی شناسایی و دستگیر شوند.
جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: آنچه حائز اهمیت است بر اساس تحقیقات انجام شده، دو فقره قتل و کشف جسد مذکور هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشته و پلیس استان در کمتر از ۲۴ ساعت قاتلان دو قتل اولیه را شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی نموده و موضوع و چگونگی کشف جسد در ورودی شهر دهدشت، نیز تا روشن شدن زوایای پنهان قضیه در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.
این مقام مسئول در پایان توصیه نمود: مردم شریف و عزیز استان به شایعات و اخبار کذب توجه ننموده و از دامن زدن به شایعات خودداری نمایند؛ بدیهی است هر گونه اخبار مرتبط، از طریق سایت و کانال خبری پلیس استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظر جدید
پربازدیدها