جمعه، 29 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980929003
سیروس بزمی
پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت فرمانده اسبق سپاه شهرستان بهمئی

به گزارش رهیافت جنوب، سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت فرمانده اسبق سپاه شهرستان بهمئی سرهنگ پاسدار امید علی شریعت نیا پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت فرمانده اسبق سپاه شهرستان بهمئی

­ متن پیام به این شرح است:­

بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون بیت معظم مرحوم سرهنگ پاسدار امید علی شریعت نیا سلام علیکم ؛ خبر درگذشت فرمانده شجاع و سرافراز سرهنگ پاسدار امید علی شریعت نیا واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی و همواره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت. باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند.

إن شاء الله اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان کهکیلویه و بویراحمد خصوصا مردم شهرستان بهمئی بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می نمایم.

به یقین مردم شریف، بصیر و شهید پرور شهرستان بهمئی با حضور انقلابی خود در تشییع و تجلیل از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیر آن خطه همچون شهید نیک بیان ، جشانراده ، جهان نزاد و دیگر شهدای والامقام را گرامی خواهند داشت.

نظر جدید
پربازدیدها