جمعه، 29 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980929002
سیروس بزمی
پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی به مناسبت درگذشت سرهنگ شریعت نیا

به گزارش رهیافت جنوب، سرگرد پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی در پیامی عروج ملکوتی جناب سرهنگ حاج امیدعلی شریعت نیا از یادگاران هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت .

متن پیام ایشان بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم، انالله و انا الیه راجعون

بیت معظم جناب سرهنگ پاسدارحاج شریعت نیا سلام علیکم ؛ خبر درگذشت سرهنگ پاسدارحاج امیدعلی شریعت نیا موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید. درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون و دفاع از آرمان های دین مبین اسلام سپری و همواره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، بصورت ناباورانه به دیدار حضرت حق شتافت. باشد که حضرت حق آن شیفته اهل بیت عصمت و طهارت(ع)و مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند.

إن شاء الله اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد علی الخصوص مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان بهمئی، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می نمایم. یقیناً مردم شریف، بصیر و شهید پرور استان و شهرستان بهمئی با حضور انقلابی خود در تشییع و تجلیل از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیر این خطه را گرامی خواهند داشت.

سرگرد پاسدار باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها