پنج شنبه، 28 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980928001
سید مصطفی گنجی
داریوش فقهی‌پور در پیامی درگذشت مادر گرامی نماینده کهگیلویه بزرگ را تسلیت گفت.
پیام رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه به مناسبت درگذشت مادر نماینده کهگیلویه بزرگ

به گزارش پایگاه خبری "رهیافت جنوب" از دهدشت؛ رئیس آب‌و‌فاضلاب‌شهری شهرستان کهگیلویه در متن پیامی درگذشت مادر گرامی نماینده کهگیلویه بزرگ را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است؛

 

پیام رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری کهگیلویه به مناسبت درگذشت مادر نماینده کهگیلویه بزرگ

 

انالله و اناالیه راجعون

جناب آقای عدل هاشمی‌پور

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی


واژه "مادر" آمیخته با شور، عشق و امید به آینده است، مادر تک واژه‌ای زیباست و زیباتر از زیبایی چیز دیگری نیست، مادر همچون فرشته‌ای نگهبان است و تحمل رنج و مشقت فرزند برای او سخت‌تر از تحمل رنج و مشقت خودش است و تنها مادر است که هر چقدر تندی و بدی کنی باز هم تو را می بخشد و با آغوش باز تو را می پذیرد.

هر از گاه در گذر زمان، در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی آغازی بی‌پایان را می‌سراید؛ اینجانب از خبر فوت مادر گرامیتان بسیار متأثر شدم و این واقعه دردناک را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و آمرزش الهی و برای شما و بازماندگان صبر جمیل خواهانم.

می‌دانم که عظمت هیچ صبری از وسعت غم عزیزترین‌ها نمی‌کاهد فقط یاد می‌گیریم در جدایی از آنها بمانیم و با نبودشان کنار آییم پس تسلیت واژه کوچکی در مقابل این غم عظیم است؛ درد بزرگتان را درک می‌کنم و آرزوی دیدن شما را در شادی‌ها و موفقیت‌ها دارم.

 

داریوش فقهی‌پور

رئیس آب‌و‌فاضلاب شهری شهرستان کهگیلویه

نظر جدید
پربازدیدها