دوشنبه، 18 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980918003
سیروس بزمی
این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌ شده است.
پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات توسط صندوق  قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رهیافت جنوب، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌شده است.

علی نادری با اشاره به اینکه در سال جاری 4405 مورد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد پرداخت‌شده است، افزود: میزان تسهیلات پرداخت‌شده از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال جاری 28 میلیارد و 700 میلیون تومان است. 

وی توسعه سنت قرض‌الحسنه را از سیاست‌های اصلی کمیته امداد در راه‌اندازی صندوق امداد ولایت عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی این صندوق یکی از اقدامات اساسی کمیته امداد به‌منظور پرداخت تسهیلات سریع‌تر و آسان‌تر به مددجویان و افراد نیازمند است. 

نادری بابیان اینکه یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مشکلات اقشار آسیب‌پذیر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به آنان است، گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی صندوق امداد ولایت به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان در زمینه‌های مختلف پرداخت می‌شود. 

وی توانمندسازی مددجویان  را یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های کمیته امداد دانست و تصریح کرد: تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه کمک‌های حمایتی، خودکفایی و اشتغال، درمان، تحصیلی، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن، کمک به سیل‌زدگان و پرداخت جهیزیه پرداخت‌شده است. 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت کرد تا با سرمایه‌گذاری در این صندوق یاریگر نیازمندان این نهاد باشند

نظر جدید
پربازدیدها