یکشنبه، 17 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980917002
امین روانان
عبور تلخ رئیس ستاد انتخابات پیشین اقبال محمدیان نماینده رامهرمز و رامشیر و پیوستن به اردوگاه مهندس  محمد بهمئی

غلام رضا جهانیان رئیس ستاد پیشین دکتر اقبال محمدیان که سهم بسزایی در قبولی ایشان داشتند به دلایلی از ایشان جدا شدند و به اردوگاه مهندس محمد بهمئی پیوستند .

علت جدایی شما از ریاست ستاد پیشین دکتر اقبال محمدیان نماینده فعلی رامهرمز و رامشیر چه بوده است ؟

اینجانب اصالتا رامهرمزی هستم و بچه این شهر هستم و در این شهر بزرگ شدم و واقعا دلم به حال وضعیت این شهر می سوزد.
طی چند سالی که وارد عرصه سیاست شدم و در کنار نماینده ها بودم همه خواسته بنده این بوده است که این شهر رامهرمز و رامشیر را از این وضعیت فلاکت بار بیکاری و عدم اشتغال نجات بدهیم .

دلایل انتخاب حاج اقبال محمدیان چه چیزی بوده و انتظارات شما  به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی ایشان چه بوده و دلیل عدم اعتماد شما چه چیزی بوده است  ؟

روزی که بنده حاج اقبال محمدیان را انتخاب کردم به عنوان نماینده خودم و به عنوان وکیل خودم انتخاب کردم و شبانه روز در کنار ایشان کار و تلاش کردم و ستاد انتخاباتی ایشان را مدیریت کردم از ایشان خواستم که این شهر نیاز به یک کار مضاعف دارد و این کار مضاعف تلاش شبانه روزی می طلبد و از ایشان خواهش کردم که برای این شهر یک کار صنعتی و‌پالایشگاهی  انجام دهید تا حداقل ۲۰۰۰جوان مشغول شوند  و رامهرمز و رامشیر حوانانی دارد که روی نفت خوابیدن و صنعت نفت در رامشیر و رامهرمز است ولی متاسفانه اکثرا جوانان بیکار هستند و چنین اتفاقی رخ نداده است .


شاخص های که بنده در ایشان دیدم این بود که شاید بتواند کاری انجام دهد یک کار صنعتی و پالایشگاهی در رامهرمز یا رامشیر احداث کند که جوانان را نجات دهد

 ولی  جناب آقای محمدیان اکتفا، کرد به یک سری کارهای جزئی و کارهایی مثل کوچه و خیابان و آسفالت کردن کوچه ها کارهای عمرانی این شهر را به این قضایا ختم کرده و مسائلی که ما از ایشان می‌خواستیم و توقع ما این بود که  آقای محمدیان در سطح کلان فکر بکند و ارتباط بزند، نه  خیلی جزئی نگر باشد و انتظار و توقع  ما بالاتر از این حرفا بود و بنده روز اول گفتم که هیچ پیوند و اخوتی با شما ندارم مطمئن باش اگر روزی بدانم تغییری در این شهر ایجاد نمی کنید از شما جدا خواهم شد.

یک علت دیگر از  دلایل هم مدیران ناکارآمدی که ایشان در سطح شهر به کار گرفت و نتوانست ند تغییراتی در شهر رامهرمز ایجاد بکنند.

دلیل دیگر انتصابات ایشان بود که با شکست روبرو می شد ما چهار الی پنج فرماندار عوض  کرد و‌ مگر این شهر چقدر ظرفیت و توان  دارد که تاوان پس بدهد شما ببینید چند مدیر اداره و ریاست اداره بدون اینکه ارزیابی داشته باشند به کار گرفته شده است و‌ دوباره برکنار شدن دلیل این انتصابات ناموفق چه بوده ؟

چرا به یک مدیر فرصت نمی داند که کار کند و خودش را نشان دهد و چهره بیمار شهر  را نجات دهد و اینها مطالبات و  توقعاتی بود که مردم رامهرمز و رامشیر از جناب اقای محمدیان داشتند و ایشان نتوانست آنها را براورده کند .

مردم رامهرمز و رامشیر مردمی قدر شناس هستند و حاج اقبال محمدیان را به خاطر یک سری کارهای که در شهرداری  انجام داد پذیرفتن و اعتماد به ایشان کردند ولی کلاس و توقع این مردم این نبود و من انتظار داشتم تغییراتی حاصل کند لذا به علت اینکه نتوانست کاری انجام دهد و توان بیشتر از این در ایشان ندیدم از ایشان جدا شدم .

چه شاخص های در  مهندس محمد بهمئی دیدید که به ایشان پیوستید ؟

دکتر محمد بهمئی یکی از کسانی هست که مقام معظم رهبری شاخص های که برای اداره مملکت مطرح فرمودند بحث جوانگرایی و گام دوم انقلاب بوده است و ایشان فرمودند جوانان ایده های نو دارند و کشور را به دست جوانان با تفکرات نو بدهید تا ایده های نو را در این مملکت بسازند .

بنده در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با این جوان تحقیق کردم اولا ؛ایشان یک جوان ۳۸ساله است و مصداقی که مقام معظم رهبری فرمودند ایشان هستند و دوما ؛اینکه دارای تحصیلات عالیه و‌تخصص در بحث نفت دارد سوما؛ اینکه ایشان از خانواده شهداست و پدر ایشان جانباز است و‌خانواده ایثار گر است و کسی که از دل مردم بر خواسته می تواند موفق شود .

روزمه کاری ایشان در بحث نفت ۱۰سال است و‌طی این ۱۰سال ایشان مسئولیت های کلان کشوری داشته و دارای لیاقت های قطعا بوده و دارای ارزشهای بوده که ایشان توانسته این منصب ها را در این سن کم بگیرد و قدرت و توان مدیریتی بالای دارد و مهمترین مساله این است که ایشان طی این مدت ۱۰سال ۵بار مدیر نمونه کشوری شده است .

پس بنابراین یک جوان بالیاقت و ارزشی است و در سن کم توانست عملکرد موفقی داشته باشد

 و‌انصافا من به این نتیجه رسیدم که ایشان با قدرتی که در بین مجموعه نفت دارد بتواند یک پالایشگاه یا یک پتروشیمی یا یک کار صنعتی را برای این شهر بیاورد و چهره بیمار این شهر را نجات دهد

نظر جدید
پربازدیدها