جمعه، 15 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980915003
امین روانان
انچه در این مراسم به چشم می خورد استقبال بی نظیر مردم ولایتمدار رامهرمز و رامشیر عشایر و بیعت شیوخ و بزرگان عرب و طوایف وروحانیون و جانبازان و خانواده ای شهدا و‌ نخبگان ...
محمد بهمئی سفیر توسعه و اشتغال  کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات رامهرمز شد .

به گزارش رهیافت جنوب  در ششمین روز از ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی ، محمد بهمئی با شعار سفیر توسعه و اشتغال  به همراه سیل عظیم هوادانش ابتدا  برای ادای احترام به گلزار شهدای گمنام رامهرمز رفت و پس از این مراسم   اقدام به ثبت نام در فرمانداری رامهرمز نمود.

انچه در این مراسم به چشم می خورد  استقبال بی نظیر مردم ولایتمدار رامهرمز و رامشیر عشایر و  بیعت شیوخ و بزرگان عرب و طوایف وروحانیون و جانبازان و خانواده ای شهدا و‌ نخبگان و سیل عظیم جوانان بود که فوج فوج به ایشان می پیوستند و ایشان را در این مسیر همراهی می کردند .

محمد بهمئی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات رامهرمز شد .

 محمد بهمئی اما یکی از چهره های جوان و خوش آتیه خوزستانی است که در عین جوانی ، تجارب ذیقیمت و ارزشمندی را در سال های اخیر در عرصه های مختلف مدیریتی و نظارتی بدست آورده است و جدی ترین گزینه حوزه رامهرمز می باشد که کارشناسان از ایشان به عنوان پدیده انتخابات یاد می کنند .

 

محمد بهمئی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات رامهرمز شد .

نگاهی گذرا به سوابق و کارنامه اجرایی و مدیریتی حاج محمد بهمئی میتواند همچون چراغی باشد تا هر انسان منصفی را به ضرورت استفاده بیشتر از  نیروی جوانی ، تجارب ، تخصص و تعهد وی در عرصه های مختلف مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی اقناع کند.

محمد بهمئی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات رامهرمز شد .

 

رييس حراست شركت حفاري شمال ، مدير بازرگاني شركت حفاري شمال ،  مدير پژوهش شركت حفاري شمال ،مدير بازرسي و ارزيابي عملكرد حراست شركت ملي نفت ايران،  مدير برنامه ريزي حراست شركت ملي نفت ايران، مدير حراست شركت بهينه سازي سوخت ، نماينده ويژه مدير منابع انساني شركت ملي نفت ايران ،مشاور مدير عامل و مدير حراست شركت مهندسي و توسعه نفت ،نماينده ويژه كميسيون انرژي در كميته برداشت از مخازن هيدروكربوري، مشاور مدير عامل در امورهماهنگي هاي ويژه شركت ملي حفاري ايران ،مشاور معاون امور توليد در شركت ملي نفت ايران ،مدير بازاريابي شركت نفت مركزي ايران  گوشه ای از سوابق و رزومه کاری حاج محمد بهمنی است. 

محمد بهمئی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات رامهرمز شد .

او  از جوانان مستعد و پرتلاش است كه در مديريت ، عمليات ، توليد و حوزه هاي فني در شركت هاي مهم و بزرگ نفتي داراي سمت هاي حساس بوده است.

 

محمد بهمئی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات رامهرمز شد .

 

آنان به خوبی می دانند که حاج محمد بهمئی اهل شعار و وعده های بی عمل و توخالی نیست. او نشان داده است که به قول و وعده های خود پایبند است و تا پای جان برای تحقق آنها تلاش خواهد کرد

نظر جدید
پربازدیدها