چهارشنبه، 13 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980913003
سیروس بزمی
بزمی یکی از کارشناسان بخشداری گچساران است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی است.
در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک جوان اصولگرا برای حوزه گچساران و باشت ثبت نام کرد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، در چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، نوذر بزمی جوان اصولگرایی که کارمند فرمانداری گچساران است برای حضور در انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

بزمی یکی از کارشناسان بخشداری گچساران است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی است.

نوذر بزمی پس از نام نویسی در خصوص هدفش از حضور در صحنه انتخابات گفت: با توجه به توانایی که در خودم سراغ دارم جهت رساندن صدای مردم گچساران و باشت ، احقاق حقوق مردم، دریافت و پیگیری مطالبات و خواسته های معقول آنها به صحنه انتخابات ورود کرده ام.

در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک جوان اصولگرا برای حوزه گچساران و باشت ثبت نام کرد

وی در ادامه افزود: دوران نمایندگی یک لطف و یک ودیعه الهی است که در سایه اعتماد و توجه مردم بدست خواهد آمد و ما نیز در این عرصه پا گذاشته ایم که بتوانیم به خواسته های معقول و منطقی مردم پاسخ بدهیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت گفت: شعار انتخاباتی من با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب  و با توجه به انسجام ملی و قانون مداری و اصل بی طرفی؛ توسعه پایدار، عدالت و پیشرفت است.

وی در خصوص گرایش سیاسی خود گفت: من اصولگرا هستم و فعلا نیز قصد ماندن در صحنه رقابت را دارم هرچند این تصمیم در آینده بستگی به شرایط انتخابات دارد.

بزمی در ادامه با توجه به سایر رقبای انتخاباتی اش گفت:در این خصوص ما به همه کاندیداها احترام می گذاریم و به همه افرادی که قصد کاندیداتوری دارند توصیه می کنم که صداقت داشته باشند و دوم اینکه وعده های دروغین ، واهی و نیز وعده هایی که خارج از توانشان است به مردم ندهند که بعدا جلوی مردم شرمنده نباشند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور دیگر کاندیداها و نیز نماینده فعلی این شهرستان چه نیاز و یا کمبودی در این شهرستان موجب شده است که به صحنه وارد شوید؟اظهار کرد: اشتغال جوانان از برنامه های ویژه بنده است اگرچه تلاش هایی نیز صورت گرفته است اما انتقادهایی هم وجود دارد،هر چند در زمینه های عمرانی کارهایی انجام شده اما در زمینه های دیگر انتقاداتی هم وجود دارد که سعی می کنم نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنم.

در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک جوان اصولگرا برای حوزه گچساران و باشت ثبت نام کرددر ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک جوان اصولگرا برای حوزه گچساران و باشت ثبت نام کرد

نظر جدید
پربازدیدها