جمعه، 08 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980908002
امین روانان
پیام تسلیت معاون مدیر عامل در عملیات غیر صنعتی در پی درگذشت پدر شهیدان چک نژاد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، دکتر رضا خلیلی معاون مدیر عامل در عملیات غیر صنعتی شرکت ملی نفت ایران  با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج علی چک نژاد» پدر شهیدان سر افراز «علی مردان و علی محمد چک نژاد» را تسلیت گفت

انالله و اناالیه راجعون

مقام معظم رهبری: شهداء ، و شهادتها انقلاب ما را پابرجا و تضمین کرده است ، و به همین دلیل ملت و نظام مقدس اسلامی ما را آسیب ناپذیر ساخت.

پیام تسلیت معاون مدیر عامل در عملیات غیر صنعتی در پی درگذشت پدر شهیدان چک نژادیان

خبر درگذشت حاج علی چک نژادیان ، پدر دو شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس ، شهیدان چک نژاد ، جمیع رزمندگان ، ایثارگران ، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مردم قدردان ایل بزرگ بهمئی را متاثر ساخته است .

پدری مؤمن و دلسوز و استوار ، که دو ثمره حیاتش را عاشقانه تقدیم انقلاب و وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری نمود ، و همچون کوه ، سالها در فراق فرزندان شهیدش صبر نمود ، و عاقبت با دل و قلبی آرام به آرزوی وصال دو فرزند شهیدش رسید.

با تاثر و تألمی عمیق، درگذشت این پدر وارسته و مؤمن و انقلابی را به رهبر معظم انقلاب ، خانواده معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، روحانیت معظم ، مردم بزرگ ایل بهمئی ، و بخصوص خانواده بزرگ آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم ، و انشاالله که روح بزرگ ایشان با اولیاءالله و اهل بیت ( ع ) محشور گردد.

از خداوند بزرگ برای بازماندگان آن مرحوم صبر و اجری عظیم آرزومندم.

رضا خلیلی ، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

نظر جدید
پربازدیدها