جمعه، 08 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980908001
سیروس بزمی
افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی برگزار گردید.

المپیاد ورزشی در واقع فرصت ارزشمندی در راستای شناسایی استعدادها و پتانسیل دانش آموزان بوده که با بهره گیری از مربیان توانمند و هدایت صحیح می توان آینده ورزش کشور را تضمین نمود.

حجت الاسلام دهقان در این مراسم تجلیل از برنامه ریزی اصولی و اجرای کامل المپیاد درون مدرسه ای ، پویایی ، شادابی و نشاط دانش آموزی را از محورهای کلیدی این طرح ملی عنوان نمود و در ایجاد مدرسه دوست داشتنی با رویکرد یادگیری مهارتهای زندگی تاکید کرد.

سرگروه طرح شهید بهنام محمدی مدرسه شهدای فرهنگی نیز با ارائه گزارشی جامع از روند اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی، شاخص های ارزیابی شده از سطح مدارس را موفق توصیف و مهم ترین اثر آن را کاربردی نمودن ساختار ورزش در سطح مدارس اعلام نمود.

 وی افزود: مهمترین هدف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اجرای کامل ساحت زیستی و تربیت بدنی بر اساس سند تحول بنیادین می باشد.

افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی افتتاحیه پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها