پنج شنبه، 07 آذر 1398 00:00 کد مقاله : 13980907002
سیروس بزمی
اگر سفارش امیرالمومنین را در مورد شناخت حق و سپس سنجیدن آدمها به آن را عملی نکنیم، در این فتنه پای خیلی ها روی مین خواهد رفت.
همایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، همایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید.

 ستوانیکم پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهیدامینی ضمن عرض تبریک هفته بسیج مستضعفین یادگار امام راحل به خدمات و نقش بسیج طی ۴۰سال گذشته اشاره کرد.

همایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکس

وی با اشاره به حوادث اخیر در بعضی از استانها و شهرستانها گفت: فتنه اصلی و بزرگتر در راه است !! دانش آموزان عزیز، از شواهد امر پیداست، فتنه ای خطرناک و بس پیچیده احتمالا برای دی_ماه در حال شکل گیری است، دشمنان برای انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده اند، با این حال این فتنه هم ان شاء الله با بصیرت شما و مدد امام خوبی ها شکست خواهد خورد !!

آشنا افزود: اگر سفارش امیرالمومنین را در مورد شناخت حق و سپس سنجیدن آدمها به آن را عملی نکنیم، در این فتنه پای خیلی ها روی مین خواهد رفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید امینی شهرستان بهمئی  ادامه داد: گذشت آن زمانی که عده ای بسیجی پاک باخته روی مین می رفتند، تا معبر باز شود، امروز خود آقا علمدار این معبر است، اگر کسی پایش را از این معبر بیرون که هیچ، پایش را در جای پای ایشان نگذارد، نفله خواهد شد.

همایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکس

آشنا گفت: فتنه ای که عالم و استاد و طلبه و دانشجو و دکتر و امیر و سردار و سرباز باید در آن امتحانی سخت بدهند.

وی افزود: من معتقدم هرچه که امروز در وطنمان میگذرد معلول حرامخواری و زر اندوزی آقاها و آقا زاده هایی است که به نام دین به کام خود بردند. سکوت خواص و عوام در آن دوران تاوان دارد و امروز که لقمه های حرام دل حضرات را سنگ کرده، دیگر حق را از باطل تشخیص نمی دهند و به خاطر همین  است که خواص عقب تر از عوام حرکت می کنند. فتنه ای که بسان جنگ جمل و نهروان همرزمان دیروز را در مقابل هم قرار می دهد ! وقتی رسول الله برای عمار از دوران فتنه می گفت، عمار شگفت زده پرسید : یا رسول الله در آن دوران چه کنیم ؟؟ رسول الله فرمود : آن روز فقط ببین علی چه می گوید !!

وی در همین رابطه افزود: اگر فردا دیدید به جای بی بی سی فتنه_گران_جدید قرآن را سر نیزه کردند، راه را گم نکنید !! اگر دیدید فتنه گران جدید به جای کاکل بر پیشانیشان پینه سجده نماز داشتند، فریب نخورید !! معمار انقلاب فقط خمینی کبیر است و او فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این کشور و مملکت نرسد، نگذارید معماران_قلابی خودشان را به نام دین و انقلاب جا بزنند.

آشنا در پایان سخنان خود گفت: ثقلین امام وصیت_نامه و خانواده واقعیش عناصر_انقلابی و مخلص هستند، هر پرجم دیگری ولو به نام دین در برابر اندیشه ولایی امام امت بایستد، مصداق اسلام آمریکایی است، عدالت بی تعالیم اسلام و ولایت، مصداق اسلام من درآوردی است، که از علائم آخرالزمان است که به نام دین تیشه به ریشه دین می زنند !! سخت ترین بخش تاریخ انقلاب در حال شکل گیری است .خواص آلوده خوش سابقه، ولی بد آتیه در یک سو از چپ و راست، به بهانه شنیدن صدای مردم با تمام کسانی که نسبت به ولی فقیه بغض دارند، با هم، هم پیمان شده اند ... آقاسید علی هم در دل لشکر خود اشعث_هایی دارد بس خطرناک، آن ها را دست کم نگیرید . من به در گفتم ولیکن بشنود، این نکته را دیوارها شک ندارم فتنه اصلی احتمالا در دی ماه کلید می خورد.

در پایان این مراسم که با حضور مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش، مدیر و معاونین مدرسه امیر کبیر و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید امینی برگزار گردید از دانش آموزان برگزیده المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تجلیل شد.

 تصاویر بیشتر:

همایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکسهمایش هفته بسیج در مدرسه امیر کبیر شهر لیکک برگزار گردید + عکس

نظر جدید
پربازدیدها