دوشنبه، 20 آبان 1398 00:00 کد مقاله : 13980820007
امین روانان
گفتگو با یکی از کاندیدای احتمالی گام دوم انقلاب در حوزه کهگیلویه

لطفا مختصری از بیوگرافی خود را بفرمائید ؟

اول مهرماه ۱۳۵۲ مصادف با ۲۵ شعبان المعظم در روستای سیاهشیر که در مغرب شهر لیکک واقع است و از روستاهای زیبا و گردشگر پذیر بوده و مرقد امامزاده سید عبدصالح علیه السلام به آن جلوه روحانی داده و در دفاع مقدس ۷ شهید به انقلاب اسلامی هدیه نموده به دنیا آمدم.


پدرم مرحوم محمدجان آبدار می گفت در حیاط منزل قدیمی مجلس روضه و دعا داشتیم و روحانی بنام مرحوم سید  عبدالحمید مشغول دعا و روضه بود که من به دنیا آمدم. از دبستان به قرآن و ورزش و هنر و درس علاقه داشتم. در طول دوران تحصیل و کار قاری قرآن بودم و قرائت تحقیق قرآن را بسیار دوست داشتم. دوم راهنمایی بودم که بعنوان داوطلب بسیجی به جبهه های غرب رفتم در مقابل دشمن بعثی و منافق در عملیات چهل چراغ بسیار مقاومت کرده و رنج دیدیم. 
پس از رحلت امام خمینی رحمه الله علیه به مطالعه آثار او با علاقه زیاد پرداختم تا جایی که برخی آثارش از جمله وصیت نامه سیاسی الهی امام را تقریبا به طور کامل حفظ کردم. به حفظ قرآن هم پرداختم اما تا کنون موفق به حفظ کامل نشدم. 
در دبیرستان شهید ستمی که خود از دانش آموزان شهید و مظلوم شهرمان است دیپلم تجربی گرفتم.

 

در چه رشته ای مشغول به تحصیل در دانشگاه شدید و چه فعالیت های در دانشگاه انجام دادید؟

 

به قصد ادامه تحصیل در دانشگاه قرآن و حدیث عازم شهرری شدم و سال‌ها از برکات آن حرم مطهر و فیوضات سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام بهره مند شدم.

همزمان با تحصیل به تدریس در مدارس و حضور در برنامه های تلویزیونی گروه معارف سیما همت گماردم. 
همزمان با شهردار شدن دکتر احمدی نژاد به عنوان کارشناس فرهنگی وارد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شدم و مسولیت اجرای برنامه های فرهنگی هنری و دینی را در فرهنگسرای ولاء برعهده گرفتم

 

مختصری از فعالیت مدیریتی خود در استان ک.ب را بیان کنید؟

بعد از فعالیت در شهرداری تهران  به عشق خدمت به استان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نقل مکان و بعنوان مدیر روابط عمومی و کارشناس فرهنگی مشغول خدمت شدم همزمان تحصیل درمقطع کارشناسی ارشد  رشته فلسفه  اخلاق و نیز حضور فعال در سیمای دنا و برنامه های مذهبی پرداختم.

فعالیتهای رسانه ای خود را در روزنامه جوان ادامه دادم و سپس مسولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زادگاهم شهرستان بهمیی را پذیرفته و پس از یکسال به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی منتقل و تا سال ۹۶ ریاست آنجا و سپس با توجه به تخصص و علاقه ریاست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را برعهده داشته و هم اکنون ضمن تحصیل در مقطع دکتری تخصصی قرآن و حدیث دانشگاه یادگار امام خمینی رحمه الله علیه تهران مشغول خدمت بوده و نظر به سلایق و علایق از جمله توسعه فرهنگ قرآنی و سیاسی اسلام و نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی گسترش عدالت اجتماعی مبارزه با فقر و فساد و تبعیض حمایت از اقشار مظلوم و محروم به احتمال کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ خواهم بود.

نظر جدید
پربازدیدها