دوشنبه، 13 آبان 1398 00:00 کد مقاله : 13980813001
امین روانان
برنامه مهم وزارت نفت برای ترمیم حقوق کارکنان پیمانکار


دکتر فرزین مینو : در راستای دستورات وزیر و با هماهنگی و موافقت شورای اداری صنعت نفت، چندین برنامه کوتاه مدت و میان مدت به منظور حمایت از کارکنان پیمانکار و بهبود وضعیت حقوق و معیشت این دسته از همکاران در دستور کار قرار گرفته است.

 

به گزارش رهیافت جنوب  ؛ دکتر «فرزین مینو»  با اشاره به دستورات صریح وزیر نفت به منظور حمایت از کارکنان پیمانکاری شاغل در صنعت نفت، گفت: در راستای دستورات وزیر و با هماهنگی و موافقت شورای اداری صنعت نفت، چندین برنامه کوتاه مدت و میان مدت به منظور حمایت از کارکنان پیمانکار و بهبود وضعیت حقوق و معیشت این دسته از همکاران در دستور کار قرار گرفته است.

 معاون منابع انسانی وزیر نفت با اعلام اینکه نخستین اقدام صدور دستور پرداخت پاداش بهره وری نیمه اول سال 98 به کارکنان پیمانکار بوده است، تصریح کرد: بر اساس بخشنامه هایی که به تمامی شرکت های اصلی و فرعی ابلاغ شده، شرکت ها ملزم به پرداخت این پاداش تا پیش از پایان آبان ماه به کارکنان پیمانکاری هستند.

 وی با تاکید بر اینکه با موافقت وزیر نفت، شورای اداری صنعت نفت و هماهنگی با شورای معاونان وزارت نفت، پرداخت یک نوبت مبلغ 500 هزار تومان حق معیشت به کارکنان پیمانکار صنعت نفت نهایی شده و این مبالغ به حساب آنها واریز می شود، بیان کرد: درباره زمان بندی پرداخت این مبلغ متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 این مقام مسئول در ادامه با اعلام اینکه پیش بینی می‌شود از آذرماه امسال طرح و نظام جدید پرداخت حقوق و دستمزد به کارکنان پیمانکاری در وزارت نفت تصویب و اجرایی شود، تاکید کرد: با اجرای این نظام جدید که شامل طبقه‌بندی مشاغل بر اساس تخصص شغلی و احتساب برخی از مزایا برای کارکنان پیمانکاری بوده سعی داریم که تبعیض در حق کارکنان پیمانکاری به حداقل کاهش یابد و رضایت این دسته از همکاران بیش از گذشته جلب شود.

دکتر «مینو» خاطرنشان کرد: با نهایی شدن نظام جدید پرداخت حقوق و دستمزد به کارکنان پیمانکاری، جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها