جمعه، 10 آبان 1398 00:00 کد مقاله : 13980810001
امین روانان
نماینده مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد دیدار کرد.
در دیدار نماینده بویر احمد و دنا با مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛زارعی: عملکرد بنیاد مسکن در بویراحمد و دنا مطلوب است

وی در پایان قول مساعدت دادند جهت تحقق اهداف بنیاد مسکن و تسریع در خدمات رسانی به مردم بویژه روستائیان بیش از پیش همکاری لازم را با این نهاد مقدس خواهند نمود .

جنتی مدیر کل بنیاد مسکن در این دیدار ضمن خیر مقدم و ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مقدس افزود : با توجه به پراکندگی روستاها در سطح استان لذا تعداد ۳۲۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در این دوشهرستان وجود دارد که تهیه طرح هادی در تمامی روستاها صورت گرفته است.

مدیر کل بنیاد مسکن در ادامه افزود : از مجموع ۲۴۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان بویر احمد ۱۲۹ روستا , و از مجموع ۸۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان دنا در ۵۱ روستا با افق ده ساله طرح هادی روستایی اجرا و پیش بینی شده , اما بنا به دلایلی بعضی از روستاها در حال توسعه و مهاجرت پذیر میباشند که نیاز مند بازنگری هستند .

وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین استانی و شهرستانی، با بنیاد مسکن جهت خدمات رسانی بهتر به مردم استان خصوصا روستانشینان شدند

نظر جدید
پربازدیدها