دوشنبه، 06 آبان 1398 00:00 کد مقاله : 13980806002
سیروس بزمی
پیام تبریک فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید امینی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

 به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید امینی با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی این روز را به همه طلایه‌داران علم و آگاهی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

با فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج و به تأسی از این فرمان در تمامی اقشار جامعه از کارگران تا پزشکان و از کارمندان تا کشاورزان هر کدام نقش خود را در تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی ایفا نمودند.

در این میان قشر دانش آموزی با اهداء ۳۶ هزار شهید از جمله اقشاری بود که چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن با تربیت نسل های انقلابی و پرورش جوانان برومند این سرزمین گامهای بلندی در عرصه های مختلف از جمله علم و فناوری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی ،محرومیت زدایی و... برداشته است.

بر خود لازم می دانیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده که امام خمینی (ره) در مورد ایشان فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله است ... و ادای احترام به ۳۶ هزار شهید دانش آموز خاصه ۳۶ شهید والا مقام دانش آموز شهرستان بهمئی، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی را به این قشر آینده ساز خصوصا دانش آموزان شهرستان بهمئی تبریک عرض نماییم و امیدواریم این شجره طیبه که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، در آینده نیز تحت پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در کنار خدمتگزارانشان در سازمان بسیج دانش آموزی نقشی اساسی در تداوم حیات پر برکت انقلاب اسلامی، همراه با سایر اقشار بسیج داشته باشند.

ستوانیکم پاسدار جهانگیر آشنا فرمانده حوزه مقاومت بسیچ دانش آموزی شهیدامینی شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها