شنبه، 04 آبان 1398 00:00 کد مقاله : 13980804001
امین روانان
کتک کاری یک مدیر قبل از رسیدن به نشست با تاجگردون!

‍ 
ه گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب ؛ ، روز گذشته نماینده گچساران و باشت ، نشستی با یکی از طوایف حوزه انتخابیه خود داشت . در برخی رسانه ها اعلام شد که در این نشست تنش هایی بوجود آمده و حتی باعث نیمه تمام ماندن آن شده است ! که البته برخی دیگر اعلام کردند نشست تا پایان ادامه داشت . 

 

ماجرای درگیری و کتک کاری مربوط به رئیس شبکه بهداشت باشت بوده است که وی در خصوص جزئیات آن به برخی رسانه های محلی توضیحاتی داده است .


فرشاد رستمی در محل بستری خود بیمارستان شهید رجایی گچساران  در توضیح این اتفاق گفت: با توجه به این که از مدعوین نشست امروز نماینده شهرستان بودم برای شرکت در جلسه رفته بودم و وقتی داخل کوچه شدم و قبل از این که به محل برگزاری نشست برسم شوهر یکی از همکارانم مرا صدا زد و بعد از کمی صحبت کردن،  بحثی را با من آغاز کرد.
رستمی ادامه داد: به نظر می رسد از قبل به دنبال این بودند که حواشی برای جلسه ایجاد کنند  و این درگیری را به جلسه امروز مرتبط سازند . 
رئیس شبکه بهداشت و درمان بهداشت ادامه ماجرا را اینگونه بیان کرد : پس از صحبت اولیه، این فرد شروع به فحاشی و سپس ضرب و شتم من کرد و بعد هفت یا هشت نفر دیگر به کمک او آمدند و سپس نیروی انتظامی به محل آمدند.
وی در پایان در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت: دنده هشت و انگشت دستم شکسته است.

نظر جدید
پربازدیدها