پنج شنبه، 02 آبان 1398 00:00 کد مقاله : 13980802001
امین روانان
عدل هاشمی پور تصریح کرد: نیاز است مسئولان استانی مابقی اعتبار وزارت نفت را برای روکش آسفالت این مسیر ارتباطی هزینه کنند.
وعده دیگر نماینده کهگیلویه بزرگ محقق شد/ دیشموک به خوزستان متصل می‌شود

 

رهیافت جنوب ؛ پل تنگ چویل در نقطه مرزی دیشموک با استان خوزستان  کلنگ زنی شد تا ، ارتباط بخش دیمشوک در شهرستان کهگیلویه با شهرستان باغملک در استان خوزستان برقرار شود.

 

به گزارش"رهیافت جنوب ؛ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در آیین کلنگ زنی پل جاده ارتباطی دیشموک - خوزستان اظهارداشت: اعتبار این پل ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت تامین شده است.


پژمان نیک اقبال تصریح کرد: مدت زمان اجرای این طرح بر اساس تعهدات پیمانکار هشت ماه خواهد بود.

وی بر همکاری مردم در رفع معارضات اجتماعی تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون تمام مطالبات به حق مردم در اجرای این طرح پرداخت خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه احداث این پل را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهرستان‌های کهگیلویه و باغملک در استان خوزستان دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

علیرضا اتابک تصریح کرد: به دلیل سیلاب سال گذشته ایاب و ذهاب در این مسیر در فصل زمستان به سختی انجام می‌شد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰ روستا در بخش دیشموک و شهرستان باغکملک در استان خوزستان از جاده ارتباطی بهره مند می شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات اصلی مردم بخش دیشموک را توسعه راه‌ها دانست و گفت: با همکاری نماینده مردم ایذه و باغملک ۶۰ میلیارد ریال برای احداث پل‌، توسعه و تعریض جاده تنگ چویل تخصیص داده شد.

عدل هاشمی پور تصریح کرد: نیاز است مسئولان استانی مابقی اعتبار وزارت نفت را برای روکش آسفالت این مسیر ارتباطی هزینه کنند.

وی با اشاره به فاصله کم تعداد زیادی از روستاهای بخش دیشموک با جاده اصلی اضافه کرد: نیاز است اداره کل راه و شهرسازی طی یک مناقصه نسبت به زیرسازی و آسفالت این مسیرها اقدام کند.

هاشمی پور تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز این تعداد روستا نیز با همکاری وزارت نفت تامین خواهد شد

نظر جدید
پربازدیدها