چهارشنبه، 24 مهر 1398 00:00 کد مقاله : 13980724002
امین روانان
آئین تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان دنا /آبسالان رفت /صیادی مقدم آمد


به گزارش رهیافت جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، قائم مقام این شرکت در آئین تودیع و معارفه مدیران برق شهرستان دنا باتاکید بر تلاش همگانی برای توسعه همه جانبه صنعت برق، اظهارداشت: باید بدانیم که رقابت ها برای دستیابی به اهداف توسعه ای در صنعت برق لحظه ای بوده و ما نباید از قافله این رقابت ها عقب بمانیم.

" دکتر نادر جانی پور " گفت: ایران هم اکنون در یک مسابقه علمی – فناوری بزرگ قرار گرفته و مردم نیز در عقب ماندن از این مسابقه را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه ما بعنوان مُدیران این نظام بایستی تمام تلاش های خود را برای فراهم نمودن بسترهای توسعه ای بکار بگیریم تا از مسابقه سخت فناوری دنیا عقب نمانیم، خاطرنشان کرد: همه ما بخوبی می دانیم که دولت در شرایط سخت اقتصادی قرار داد، بنابراین تلاش های ما برای حضور مستمر در رقابت های علمی دنیا باید دوچندان تر از گذشته باشد.

مردم از ما نوسان و قطعی برق را نمی پذیرند

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مُدیران این شرکت براساس شایسته سالاری، دانش محوری و خردمندی منصوب می شوند نه بر مبنای احساسات، سیاست و یا فامیل گرایی.

جانی پور با تاکید براینکه مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد برق همراه با نوسان و خاموشی های طولانی مدت را از مدیران مجموعه شرکت توزیع نیروی برق این استان نمی خواهند، یادآورشد: مُدیران وظایف سنگینی بر عهده دارند و می طلبد بطور شبانه روزی آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مردم را داشته باشند.

وی گفت: انرژی های خورشیدی در آینده بسیار نزدیک جایگزین انرژی های مصرفی کنونی خواهد شد و مردم در آینده برق را اینگونه که هست از ما طلب نمی کنند.

فقط 17 و نیم مگاوات برق در استان تولید می شود

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کمی تولید برق در این استان هم اظهار نگرانی کرد و ادامه داد: متاسفانه در این استان تنها 17 و نیم مگاوات برق تولید می شود که عدد بسیار ناچیزی است.

جانی پور گفت: تمام برق های تولیدی در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا تولید شده که گاها بدلیل کاهش نزولات جوی شاهد کاهش این میزان تولید برق در استان هم هستیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به در دست اجرا بودن برخی نیروگاهها جهت افزایش تولید برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: اگرچه برخی از نیروگاههای تولید برق در این استان در دست اجرا می باشد اما افزایش نیروگاههای تولید برق در استان یک ضرورت است.

مدیران در واگذاری انشعابات براساس قانون عمل کنند

جانی پور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع واگذاری انشعاب برق به مشترکین جدید هم اشاره و از مدیران خواست برای واگذاری انشعاب جدید برق بطورحتم براساس قانون عمل کنند.

وی گفت: به مُدیران استانی و شهرستانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید می کنیم که برای واگذاری انشعاب برق حتما براساس مجاری قانونی اقدام کرده و اگر مدیری نسبت به این واگذاری ها برخلاف قانون عمل کند باید پاسخگوی مسائل بعد از واگذاری انشعاب برق باشد.

مُدیران جوان در صنعت برق استان بکار گمارده شود

بخشدار مرکزی شهرستان دنا هم در این آئین از برخودار بودن تمام مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت برق پایدار خبرداد.

" هجیر ایلخانی نسب " گفت: 70 درصد شبکه های برق در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا اصلاح شده که کمک بزرگی به پایدار بودن برق کرده است.

وی افزود: صنعت برق صنعت پیشرفته ای بوده که می طلبد از نیروهای جوان این صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد بنحو شایسته تری استفاده شود.
احداث پُست سی سخت بسیاری از مشکلات را حل کرد

مدیر سابق برق شهرستان دنا هم از احداث پُست سی سخت در شرایط سخت اقتصادی خبرداد و اظهارداشت: با احداث این پُست شاهد رفع بسیاری از مشکلات کنونی صنعت برق در این شهرستان هستیم.

" سید یوسف آبسالان " گفت: شهرستان دنا با احداث پُست سی سخت از چند نقطه قابل برقدار شدن بوده و اکنون شاهد کمترین خاموشی ها نسبت به گذشته در این ارتباط هستیم.

وی استقرار ساختمان مرکزی برق بخش پاتاوه شهرستان دنا را یکی از نکات مثبت ارزنده در صنعت برق استان برشمرد و خاطرنشان کرد: با استقرار این ساختمان و راه اندازی سیستم مشترکین، نیازی به حضور مشترکین برق بخش پاتاوه در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا و یا یاسوج نیستیم.

با تمام توان برق پایداری را تامین خواهیم کرد

مدیر جدید برق شهرستان دنا هم با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در چندین سال گذشته، اظهارداشت: با همکاری تمام مجموعه صنعت برق استان و با تمام توان، برق پایداری را برای مشترکین خود تامین خواهیم کرد.

" حسین صیادی مقدم " گفت: تلاش خواهیم کرد با استفاده از نیروهای انسانی و امکانات موجود در بخش های وصول مطالبات، جلوگیری از هدرروی انرژی و احداث شبکه های جدید نمره قابل قبولی را در صنعت برق به خود اختصاص دهیم.

وی همراهی با مشترکین برق برای دستیابی به اهداف دولت را یکی از مهمترین برنامه های اولویت دار خود عنوان و تصریح کرد: رضایتمندی مشترکین برق مهمترین اولویت ما در حوزه های مختلف برق خواهد بود.

به گزار روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، در پایان این آئین از خدمات " سید یوسف آبسالان " تقدیر و " حسین صیادی مقدم " بعنوان دومین مدیر دولت تدبیر و امید در برق شهرستان دنا منصوب شد.

" حسین صیادی مقدم " دارای مدرک مهندسی برق قدرت و 25 سال تجربه در حوزه های کاری است.

مسوول واحد اتفاقات و عملیات، رییس واحد بهره برداری، رییس واحد مشترکین، مدیریت واحد مصرف و رابط خبری برق شهرستان دنا را در کارنامه خود بهمراه دارد

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها