جمعه، 12 مهر 1398 00:00 کد مقاله : 13980712001
سیروس بزمی
فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.
دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار کردند.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی و عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و ماه صفر گفت: چون شام تربیت شده معاویه بودند و با امیرالمومنین یک دشمنی دیرینه داشتند آنجا اهل بیت خیلی سختی کشیدند، پس اهل بیت و دوستداران اهل بیت همیشه در سختی هستند، به همین مناسبت از نیروی انتظامی که در برگزاری امنیت عزاداران حسینی و اینکه به طور منسجم و مداوم در هیئت های عزاداری شرکت میکردند تشکر می کنیم.

وی گفت: نیروی انتظامی در محافظت از مرزها و داخل شهرها امین مردم است و امین بودن یکی از صفات پیامبر است.

دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: به طور کلی از تمام معاونت ها و نیروی های خدوم انتظامی که به طور شبانه روز زحمت می کشند تشکر می کنیم و دعا می کنیم که این رضایت مردم به رضایت خداوند متعال از نیروی انتظامی منجر شود.

امام جمعه شهر لیکک گفت: در شهر بم وقتی زلزله آمد ارزش امنیت را آنجا فهمیدیم که نیروی انتظامی حافظ مال مردم و در مقابل سودجویان ذره ای کوتاه نیامد.

وی افزود: الحمدالله در مدت زمانی که مدیریت فرمانده و حفاظت جدید به شهرستان آمدند این وضعیت خیلی خوب و بهتر شد،چه در بحث عمرانی و چه در بحث سازماندهی نیروی انسانی از سرباز تا کادر ستادی تلاش های خوبی شد و این نشان از اقتدار نیروی انتظامی می باشد و خدا را شکر که این تغییرات رضایت خیلی خوبی را بدنبال داشت.

حجت الاسلام افروغی گفت: انتظار میرود این اقتدار و سرعت عمل ادامه داشته باشد که ذات نیروی انتظامی است، اگر اراذل و اوباش وحشت کنند قطعا مردم امنیت بهتری دارند.

وی ادامه داد: هرجا از ولایت پیروی کردیم و حرف ولی را بدون چون و چرا پذیرفتیم آنجا موفق بودیم و نمونه اش دفاع مقدس است.

دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک

سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در این دیدار در ابتدای سخنان خود به مهمترین برنامه های که در این هفته انجام خواهد شد اشاره کرد که شامل: صبحگاه مشترک، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ناجا ، دیدار با بازنشستگان ناجا ، ایستگاه چادر سلامت و پزشک آدینه در مصلای نماز جمعه ، طرح بصیرت افزایی کادر و خانواده های آنان ، تربیت مدیران جهادی و ولایی از مهمترین برنامه هاست.

وی گفت: یکی از ارکانی که در مدیریت باید رعایت شود پویا بودن است و تغییراتی که در حوزه ستادی و نیروی انتظامی انجام شد در همین راستا است و بالاخره این تحول باید مثبت باشد.

سرهنگ تقوی نژاد افزود: طرح های خوبی در نیروی انتظامی در حال اجراست که شامل، طرح آموزش سربازان بدو ورود ، دوره های ضمن خدمت و آموزش از طریق اداره فنی و حرفه ای از مهمترین طرح هاست.

وی در پایان سخنان خود از امام جمعه و ستاد اقامه نماز که با نیروی انتظامی همکاری و تعامل خوبی دارند تقدیر و تشکر کرد.

دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیککدیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیککدیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیککدیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیککدیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیککدیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیککدیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیککدیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با امام جمعه شهر لیکک

نظر جدید
پربازدیدها