دوشنبه، 08 مهر 1398 00:00 کد مقاله : 13980708007
سیروس بزمی
برای اولین بار در سطح استان‌ کهگیلویه و بویر احمد و در شهرستان بهمئی، کلاس شیمی به صورت الکترونیک توسط دبیر جوان احمدرضا جشانی‌پور تدریس شد.
برای اولین بار در شهرستان بهمئی، تدریس شیمی به صورت الکترونیک برگزار گردید + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، برای اولین بار در سطح استان‌ کهگیلویه و بویراحمد و در شهرستان بهمئی، تدریس شیمی به صورت الکترونیک توسط دبیر جوان احمدرضا جشانی‌پور برگزار شد.

تدریس الکترونیک ایشان به گونه‌ای است که ابتدا موضوعات درسی مختلف را به کمک ابزار تابلو تدریس کرده و سپس مسائل مختلف و تست‌های متنوع را بر روی تلویزیون توضیح داده و حل میکند.

دانش‌آموزان برای حضور در کلاس، باید جزوه‌ی تالیفی ایشان را که یک نسخه از آن را کپی برداری می کنند، داشته باشند و سپس در کلاس حاضر شوند.

بخش‌هایی از جزوات آموزشی ایشان که در خارج از استان نیز شناخته شده هستند در زیر آمده است.

این روش تدریس نوین برای اولین بار در درس شیمی برگزار شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

این دبیر جوان اکنون سه سال سابقه تدریس در درس شیمی داشته و علاوه بر مدرس شیمی کنکور بودن، طراح سوالات قلم‌چی نیز می‌باشند.

این موفقیت‌ بزرگ (طراح سوالات قلمچی دهم و دوازدهم) تنها پس از دو سال تدریس نصیب این دبیر جوان و برادر ایشان (امیررضا جشانی‌پور - دبیر زیست‌شناسی) شده است.

 

تصاویر بخشی از جزوات آموزشی ایشان را در زیر ببینید:

 

برگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئیبرگزاری کلاس شیمی الکترونیک برای اولین بار در شهرستان بهمئی

نظر جدید
پربازدیدها