دوشنبه، 01 مهر 1398 00:00 کد مقاله : 13980701002
امین روانان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از اجرای 70 برنامه متنوع در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش رهیافت جنوب "فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، به تشریح جزئیات برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت.

سرگرد پاسدار باقر پسنده خاطرنشان کرد:با بیان اینکه شهدای ما در دفاع مقدس با الگو گرفتن از قیام عاشورا تا پای جان مقابل دشمن ایستادند، تصریح کرد: ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس74برنامه متنوع در سطح شهرستان اجرا می کند.

وی گفت: اجرای رژه خودرویی در سطح شهر لیکک و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

پسنده دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان و  ایثارگران دفاع مقدس را از جمله برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس در بهمئی عنوان کرد و گفت:برگزار یادواره 21 شهید بخش سرآسیاب یوسفی را در این هفته داریم.

وی گفت: همزمان با بازگشایی مدارس شهرستان، برنامه نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان را داریم که با هماهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان مکان این برنامه اعلام می شود.

 پسنده با بیان اینکه خدمات بسیج و سپاه به مردم همان خدمات نظام است، خاطرنشان کرد: 4در طول این هفته 23 واحد مسکن مددجویی تکمیل شده توسط بسیج سازندگی شهرستان افتتاح و تحویل مددجویان می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در ادامه گفت:در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسداشت مقام حماسه سازان جنگ تحمیلی، برنامه بزرگ تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس شاغل در ادارات و نهادی های شهرستان را باحضور مسئولان استانی و شهرستانی در 7 مهرماه امسال داریم.

سرگرد پسنده در پایان گفت:ویژه برنامه های زیادی در حوزه نشست های روشنگری، برنامه های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و اجتماعی در سطوح مختلف پایگاه ها،حوزه ها و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در طول این هفته برگزار می شود.

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها