شنبه، 30 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980630006
امین روانان

کارگران زحمتکش سدچمشیر به دلیل اینکه یازده ماه حقوق دریافت نکرده اند نگران حال خود و فرزندانشان هستند. دفعه قبل که دخالت کردم و تا حدودی مشکل حل شد

 

افشاگری تاج گردون در نامه سرگشاده اش به استاندار/ تاج گردون از پشت پرده ها گفت

رهیافت جنوب " ،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حقوق معوقه کارگران سد چم شیر مطالب مهمی را به حسین کلانتری گوشزد کرد .

به گزارش رهیافت جنوب از گچساران ؛ تاجگردون در نامه خود آورده است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب دکتر کلانتری

استاندار محترم استان

با سلام و احترام

کارگران زحمتکش سدچمشیر به دلیل اینکه یازده ماه حقوق دریافت نکرده اند نگران حال خود و فرزندانشان هستند. دفعه قبل که دخالت کردم و تا حدودی مشکل حل شد برخی از مسئولین محترم استانی آن را دخالت دانستند. کارگران زحمتکش شهرداری دوگنبدان مشکل احکام دارند که بعد از چند جلسه قرار شد مدیران محترم استانداری حل کنند که بازهم مغرضانه حل نکردند و طبق معمول دخالت اینجانب را نابه جا می نامند . دست مردم بی گناه و دل دولت مظلوم از پست من به درد آمد و قفل بر ام آر آی گچساران زد تا یکی صدایش درآید گویا شنیدم قرار است آنانی که موجب شدند این صدا به مردم برسد خفه شود.

مقام عالی دولت در استان فعلاً سه موضوع بحران ساز برای حل مشکل بعنوان یادآوری و پیشگیری به حضورتان معرفی می گردد. هیچ دخالتی هم نخواهم کرد، انتظار حل مشکل قبل از هر بحران دیگر را دارم.

۱- سد چمشیر ۲- کارگران شهرداری ۳- مرکز ام آر آی

ارادتمند غلامرضا تاج گردون

نظر جدید
پربازدیدها