سه شنبه، 26 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980626002
سیروس بزمی
 جلسه پروژه مهر همراه با جلسه توزیع تجهیزات ورزشی "مهر با نشاط" در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با حضور مدیران، معاونین، مسئول تربیت بدنی و اصحاب رسانه این شهر ...
جلسه پروژه مهر همراه با جلسه توزیع تجهیزات ورزشی "مهر با نشاط" در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار گردید + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، جلسه پروژه مهر همراه با جلسه توزیع تجهیزات ورزشی "مهر با نشاط" در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با حضور مدیران، معاونین، مسئول تربیت بدنی و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار گردید.

صادق جریده مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مدیران و مربیان تربیت بدنی و تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه گفت: گزارش کاملی از پروژه مهر برابر با دستورالعمل در تمامی مدارس شهرستان اجرا گردید.

.....

وی گفت: آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید را داریم.

جریده افزود: کمبود نیرو در متوسطه اول و دوم نداریم ولی در بحث نیروهای خانم با کمبود روبرو هستیم.

وی در بحث بازگشایی مدارس ضمن تبریک به همه فرهنگیان و تبریک به پذیرفته شدگان در آزمون سراسری و کسب رتبه های برتر در رشته های علوم پزشکی گفت: برای بازگشایی مدارس در روز اول مهرماه در مدارس حضرت رقیه و حضرت سمیه جشن بازگشایی را داریم. همچنین جشن شکوفه ها در مدرسه حجاب و جشن غنچه ها در مدرسه شمیم یاس برگزار می گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه در ماه محرم قرار داریم مدیران موظفند جشن های مدرسه را طوری برگزار نمایند که حرمت این ایام حفظ شود و از چارچوب آموزه‌های دینی خارج نگردد.

جلسه پروژه مهر همراه با جلسه توزیع تجهیزات ورزشی

جریده در ادامه گفت: زنگ ورزش یکی از مهم ترین ساعت ها برای دانش آموزان است و اداره آموزش و پرورش مبلغ ۲۰ میلیون تومان وسایل ورزشی خریداری نموده است که امروز بین مدارس توزیع می گردد.

وی به مدیران مدارس توصیه کرد که از اموال عمومی در مدارس به خوبی محافظت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در ادامه افزود: وسایل بهداشتی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان در حال خرید می باشند که هفته آینده توزیع می گردد و تعداد ۵۰ قوطی رنگ از طرف فردی خیر به آموزش و پرورش اهدا گردید که در آینده بین مدارس توزیع خواهد شد.

جریده به مدیران مدارس هشدار داد که بحث ایمنی مدارس را مد نظر قرار دهید و در موقع نصب پرچم ها و اجرای حیاط پویا نکات ایمنی را رعایت کنید.

.........................

 

نظر جدید
پربازدیدها