پنج شنبه، 21 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980621001
امین روانان
رهیافت جنوب "تعلل و نادیده گرفتن استخدام دو نفر در بانک ملی شهر لیکک ، به شکل تآمل برانگیزی موجبات دغدغه و حیرت بسیاری از فارغ التحصیلان پذیرفته شده شهرستان محروم بهمئی ...
ابهام در استخدام بانک ملی لیکک /به قیمت نادیده گرفتن حق پذیرفتگان بومی این آزمون استخدامی/درخواست مردم از مدیر عامل بانک ملی کشورجهت ورود به این آزمون

 


آزمون استخدام اخیر دستگاههای دولتی در اسفند ماه برگزار شد و سهم بانک ملی شعبه لیکک دو نفر بوده است .

به گزارش رهیافت جنوب "تعلل و نادیده گرفتن استخدام دو نفر در بانک ملی شهر لیکک ، به شکل تآمل برانگیزی موجبات دغدغه و حیرت بسیاری از فارغ التحصیلان پذیرفته شده شهرستان محروم بهمئی در آزمون مذکور شده است.


در آزمون اسفندماه بانک ملی شعبه لیکک ، چهار نفر از شهرستان بهمئی و دو نفر  غیر بومی از شهرستان های دیگر در آزمون کتبی قبول و جهت مصاحبه معرفی شدند ، که طی روندی تعجب برانگیز ، پس از این مصاحبه ، و بی اعتنا به پذیرفته شدگان بومی ، دو نفر غیر بومی قبول شدند ، و چهار نفر پذیرفته شده بومی به اسامی ابوذر غنایی ، کامران علی پور ، لیلا تقوی و منیژه شجاعی به دلایل عجیب و ضدبومی پس زده شدند. 

این در حالی است که به اولویت اصلی بومی بودن قبولی بانکها اعتنایی نشده است ، و قطعا این دو نفر پس از مدت کوتاهی انتقالی خود را گرفته ، و با این وضعیت بانک ملی لیکک بازهم  روز به روز با مشکل دچار می شود .

لازم به ذکر است این آزمون به صورت هماهنگ راس ساعت هشت و نیم صبح برگزار گردد اما سوالات ساعت دو بعد از ظهر به دست حوزه رسیده که ابهام در ذهن همه داوطلبین درست شده است .

درخواست جوانان و فارغ التحصیلان و دانشگاهیان  از مدیر عامل بانک کشور جناب اقای حسین زاده تقاضای تجدید نظر در این آزمون هست و خواستار به کارگیری نیروهای بومی که حق این شهرستان هست می باشد .

حال سوال همه مردم این شهرستان این است که ....


آیا تضمینی برای ماندن نیروهای غیر بومی تا پایان دوران خدمت خودشان وجود دارد ؟

آیا فشارهای سیاسی باعث انتقال زود هنگام چنین افرادی نمی شود؟

حق و حقوق جوانان تحصیلکرده بومی بیکار چه می شود؟

آیا به کارگیری نیروهای غیر بومی باعث سرازیر شده منابع مالی از بانکهای شهرستان بهمئی به سمت بانکهای شهرستان های دیگر نمی شود ؟

درخواست مردم و جوانان دانشگاهی شهرستان بهمئی  از مدیریت شعب بانک ملی استان ک.ب جناب اقای دانش اموز این است که سکوت خود را شکسته و جلوی چنین حق خوری و اعمال نفوذ را بگیرد تا افراد بومی جایگزین افراد غیر بومی گردند.

نظر جدید
پربازدیدها