یکشنبه، 03 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980603001
امین روانان

 

به گزارش رهیافت جنوب "نشست هم اندیشی پیرامون صنایع و معادن شهرستان بهمئی در جهت پایلوت اقتصاد مقاومتی در تهران در حال برگزاری است 

نشست هم اندیشی پیرامون صنایع و معادن شهرستان بهمئی با حضورچهار معاون وزیر در دفتر ایمیدرو در حال برگزاری است /جزئیات نشست تا ساعتی دیگر ....

این نشست که در دفتر معاون وزیر صنعت و معدن با حضور سه معاون وزیر  در جهت رفع موانع صنعت و معدن شهرستان بهمئی در جهت پایلوت اقتصاد مقاومتی می باشد.


طرح اقتصاد  مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و دولت بوده که باید ادارات با اراده و انگیزه کامل و همچنین امکانات و تجهیزات لازم به وظایف محوله عمل کنند.

  شهرستان بهمئی جزء ۳۱ شهرستان منتخب اقتصاد مقاومتی وزارت کشور است که با مشارکت استانداران، محروم ترین شهرستان هر استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی معرفی می شودو شهرستان های پایلوت اقتصاد مقاومتی به صورت ویژه مورد توجه دولت هستند و براساس ظرفیت ها برای رفع مشکلات آنان برنامه ریزی خواهد شد. 
 
 در استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بهمئی به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تعیین شده است و باید نگاه ویژه جهت رفع محرومیت این شهرستان برداشت .

نظر جدید
پربازدیدها