جمعه، 01 شهریور 1398 00:00 کد مقاله : 13980601002
سیروس بزمی
سردار خرم دل در این نشست گفت: دشمن بعد از عبور از مرزهای جغرافیایی و طعم سنگین شکست به فکر عملیات فکری_فرهنگی برای نوجوانان و جوانان کشور هست.
 افتتاحیه سومین مرحله اردوی چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، افتتاحیه سومین مرحله اردوی چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی شامل دانش آموزان مدارس هدف شهر های دیشموک، سی سخت، قلعه رئیسی، لنده، سوق، دهدشت و چرام با حضور سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان حجت الاسلام افتخاری برگزار شد.

سردار خرم دل در این نشست گفت: دشمن بعد از عبور از مرزهای جغرافیایی و طعم سنگین شکست به فکر عملیات فکری_فرهنگی برای نوجوانان و جوانان کشور هست.

 افتتاحیه سومین مرحله اردوی چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی با حضور فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد وی گفت: دانش آموزان با الگو گیری از امثال شهید بهنام محمدی می توانند جلوی نفوذ فکری دشمن را بگیرند.

سردار خرمدل ادامه داد: بسیج دانش آموزی استان در اردیبهشت ماه سال 97 طرح اعتلای بسیج دانش آموزی را تحت عنوان طرح شهید بهنام محمدی با هدف پیوند عمیق بین خانه،مدرسه و مسجد اجرایی کرده است.

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان 53 مدرسه به عنوان مدرسه هدف انتخاب شده است و برای این مدارس برنامه ها و فعالیت های گوناگون علمی و فرهنگی برای دانش آموزان در طول سال تحصیلی و تابستان در مساجد و مدارس انجام گرفته است.

وی بیان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی برای نزدیک به ۱۵۰۰ دانش آموز اردوی های مختلفی را برنامه ریزی کرده است و در روزها گذشته طی سه مرحله اردوی های چهار روزه طرح شهید بهنام محمدی ویژه ۷۷۰ دانش آموز دختر را برگزار کرده است.

 فرمانده سپاه فتح استان در این اردو گفت: طرح شهید بهنام محمدی همزمان با سراسر کشور با هدف تربیت و شناسایی جوانان مومن و انقلابی مدارس استان برگزار می شود.

سردار خرم دل با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی، ورزشی و مهارتی در این اردوی چهار روزه، افزود: قریب به 800 دانش آموز از سراسر استان به همت سازمان بسیج دانش آموزی در سه مرحله از این طرح شرکت کردند.

وی در پایان به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی برای نسل جوان گفت: اردوهای بخش پسران نیز همزمان در شهرستان بویراحمد در حال برگزاری است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در این مراسم گفت: نسل جوان بزرگترین، موثرترین و مهم ترین افراد جامعه برای پیشرفت و تحول کشور است که نیازمند برنامه ریزی دقیق و به روز برای هدایت صحیح آنها می باشد.

.....

حجت الاسلام افتخاری افزود: دشمن با استفاده از تمامی ابزار و امکانات خود سعی در تخریب و از کاراندازی جوانان و نوجوانان کشور را دارد که همه دستگاه ها و مدیران در حوزه های فرهنگی باید تمام تلاش خود را برای خنثی کردن توطئه های دشمنان بکار ببرند.

گفتنی است سومین مرحله طرح شهید بهنام محمدی با حضور ۲۷۰ دانش آموز دختر از شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و دنا در سی سخت در حال برگزاری است.

................................................................................

نظر جدید
پربازدیدها