سه شنبه، 29 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980529001
امین روانان
معارضان سد راه طرح پایلوت توسعه شهرستان بهمئی/کارخانه لوله سازی بدون درز در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد/تمامی شرایط برای فاز اجرایی این طرح مهیاست./سرمایه گذار پای کار بیاید.

به گزارش رهیافت جنوب از بهمئی،فرماندار بهمئی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از آخرین پیگیری های خود برای رفع موانع احداث کارخانه لوله سازی بدون درز شهرستان خبر داد.

معارضان سد راه طرح پایلوت توسعه شهرستان بهمئی/کارخانه لوله سازی بدون درز در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد/تمامی شرایط برای فاز اجرایی این طرح مهیاست./سرمایه گذار پای کار بیاید.

حکمت اله سنایی تصریح کرد:با تلاش و پیگیری های لازم توانسیم پروژه احداث کارخانه لوله سازی بدون درز بهمئی را در شورای برنامه ریزی استان به تایید و تصوب برسانیم.

 

وی افزود:با وجود این تاییدیه تمامی شرایط برای آغاز فاز اجرایی این کارخانه مهیاست که لازم است سرمایه گذار پای کار بیاید.

 

فرماندار بهمئی در ادامه از ایده خود برای زیباسازی نمای محور لیکک به شهرک شهید مطهری به عنوان نمای ورودی شهرستان خبر داد و گفت:در نظر داریم تپه های اطراف این محور را درختکاری کنیم.

 

سنایی گفت:اداره منابع طبیعی را مامور اجرای این کار کردیم و اداره کل منابع طبیعی آمادگی خود را جهت اعطای ۴ هزار نهال برای این منطقه اعلام کرد.وی افزود:با توجه به گچی و آهکی بودن زمین های این منطقه، پیشنهاد بنده کاشت درخت اکالیپتوس و کنار است که بیشترین سازگاری را با آب و هوای ما دارند.


فرماندار بهمئی با بیان اینکه بنده بارها اعلام کردم و الان هم اعلام می کنم که به آینده شهرستان خوشبین هستیم، خاطرنشان کرد:برای توسعه همه جانبه لازم است مردم هم به کمک مسئولان بشتابند.معارضان سد راه طرح پایلوت توسعه شهرستان بهمئی/کارخانه لوله سازی بدون درز در شورای برنامه ریزی استان تصویب شد/تمامی شرایط برای فاز اجرایی این طرح مهیاست./سرمایه گذار پای کار بیاید.

 

سنایی در  ادامه گفت:یکی از موانع بزرگ احداث و توسعه در شهرستان، معارضات است که اگر مردم منافع شهرستان را بر منافع خود ترجیح دهند و معارضات برطرف شود، شاهد شتاب چرخه توسعه در بهمئی خواهیم بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر لزوم حمایت از خبرنگاران، گفت:در شهرستان بهمئی خبرنگاران مظلوم هستند ؛می دانیم که خبرنگاران هزینه های زیادی برای کار خبری متحمل می شوند، به ادارات توصیه می کنم که در این خصوص از خبرنگاران حمایت کنند.سنایی تصریح کرد:بنده معتقدم خبرنگار باید هم نقد کند و هم خدمات نظام را منعکس دهد ؛این نکته هم باید مد نظر خبرنگاران ما باشد که در کنار قضاوت افراد، آیا درج یک خبر می تواند به وجهه کلی شهرستان کمک کند یا آسیب زا باشد

نظر جدید
پربازدیدها