پنج شنبه، 24 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980524007
سیروس بزمی
مدیر کمیته امداد بخش چاروسا در حاشیه ی این افتتاحیه گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد برای افزایش مشارکتهای مردمی، ایجاد مراکز نیکوکاری است.
به همت کمیته امداد بخش چاروسا مرکز نیکوکاری در این بخش افتتاح گردید + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، مرکز نیکوکاری در بخش چارسا با حضور بخشدار بخش چاروسا، فرماندهی حوزه، مدیر کمیته امداد این بخش و اعضای مرکز و تعدادی از کارکنان کمیته امداد افتتاح گردید.

ناصر ارغنده مدیر کمیته امداد بخش چاروسا در حاشیه ی این افتتاحیه گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد برای افزایش مشارکتهای مردمی، ایجاد مراکز نیکوکاری است.

به همت کمیته امداد بخش چاروسا مرکز نیکوکاری در این بخش افتتاح گردید + عکس

وی گفت: مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و امام جماعات و افراد معتمد محلی تشکیل که فعالیت آنها تحت نظر کمیته امداد می باشد.

ارغنده افزود: مراکز نیکوکاری هم با ظرفیت خیرین و نیکوکاران محلی ارتباط دارد و هم با نیازمندیهای منطقه آشناست.

وی ادامه داد: جمع آوری و توزیع کمکها از اهداف اجرای طرح ایجاد شبکه نیکوکاری است.

رئیس کمیته امداد بخش چاروسا گفت: احیای سنتهای حسنه،احسان و نیکوکاری، توسعه مشارکت های مردمی، کاهش هزینه های اجرایی و نظارتهای مردمی و معتمدان محلی در راستای توزیع کمکها بین نیازمندان واقعی در هر محله از مهمترین اهداف شبکه های نیکوکاری است.

وی در همین رابطه ادامه داد: تسریع در خدمات رسانی به مردم با کیفیت بالا و هزینه کمتر از دیگر ویژگیهایی است که با فعال شدن مراکز بدان خواهیم رسید.

ارغنده در پایان گفت: شبکه نیکوکاری در واقع پیشخوان حمایتی و مشارکتی با حضور مردم است، مردم در کنار مردم شعار ماست.

در پایان، این مرکز در حضور افراد احکام اعضای مرکز نیکوکاری تحویل گردید.

به همت کمیته امداد بخش چاروسا مرکز نیکوکاری در این بخش افتتاح گردید + عکس  به همت کمیته امداد بخش چاروسا مرکز نیکوکاری در این بخش افتتاح گردید + عکس  به همت کمیته امداد بخش چاروسا مرکز نیکوکاری در این بخش افتتاح گردید + عکس  به همت کمیته امداد بخش چاروسا مرکز نیکوکاری در این بخش افتتاح گردید + عکس  به همت کمیته امداد بخش چاروسا مرکز نیکوکاری در این بخش افتتاح گردید + عکس

نظر جدید
پربازدیدها