پنج شنبه، 24 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980524006
سیروس بزمی
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی بمناسبت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی را صادر نمود.
پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی بمناسبت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی حجت اله فروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان بمناسبت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی را صادر نمود.

 متن پیام بدین شرح است:

26 مردادماه یاد آور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت به خاک میهن اسلامی است ، بازگشت مردانی دلاور که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی خود در برابر فشارهای جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه های مزدوران هراسی به خود راه ندادند .

راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدید ترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشته اند.

اینجانب ضمن ادای احترام به شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی ره سالروز بازگشت سرافرازانه دلاور مردان غیور به میهن عزیز اسلامی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ،تمامی آزادگان معزز ،خانواده شریف آنان و به ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه الله الاعظم ّ(ارواحناه فداه) ودر راستای خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستارم.

با احترام حجت اله فروزی خادم الشهدا و ایثارگران در شهرستان بهمئی 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

نظر جدید
پربازدیدها