دوشنبه، 21 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980521001
سیروس بزمی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار نشستی را با خبرنگاران این شهرستان ترتیب داد.
نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت روز خبرنگار نشستی را با خبرنگاران این شهرستان ترتیب داد.

سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد در ابتدای این نشست با تبریک روز خبرنگار گفت: شما بار مسئولیتی بسیار زیادی را به لحاظ فرهنگی بر دوش می کشید.

.....

وی گفت: هر حرفه و شغل مشکلات خاص خود را دارد، ولی خبرنگاری و خبر رسانی یک شغل بسیار ظریف و حساس است که در صورت هرگونه اشتباهی چه از ناحیه مخاطبین و چه ناحیه متولیان این شغل انعکاس و بازتاب بسیار مثبت و منفی می‌تواند ایجاد کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: با توجه به شرایط و اوضاع اقتصادی و سیاسی، دشمن اصل نظام را هدف قرار داده است و مردم هم به خاطر اصل نظام دارند سختی‌ها را تحمل می کنند، اما در بحث ریشه و اصالت دینی ما در جهان سرآمد هستیم و دشمن با همین اسلامیت ما کار دارد.

سرهنگ تقوی نژاد گفت: به خودمان می بالیم که در سطح شهرستان در حوزه خبر و خبر رسانی هیچگونه مشکلی نداشتیم و روشنگری و آگاه سازی برای مردم به خوبی انجام شده است.

وی افزود: رسالت شما خیلی بیشتر از خبرنگاری و نوشتن و پخش اخبار است، چرا که در کار شما همه چیز نهفته است.

سرهنگ تقوی نژاد ادامه داد: ما از شما به عنوان بازوان توانمند فرهنگی یاد می‌کنیم و مسئولین کمبودها، نارسایی ها و نیازمندی های شهرستان را از زبان شما به عنوان صادق ترین قلم ها می توانند دریافت کنند.

.....

وی در بحث بررسی مشکلات مردم گفت: ساده دلی، روراستی و صداقت را می‌توان در مردم این شهرستان پیدا کرد.

تقوی نژاد در همین رابطه افزود: حق مردم این شهرستان به خاطر جناح بندی های سیاسی دارد پایمال می‌شود و از شما انتظار داریم که قلم و نگارشتان به سمت و سوی رفع مشکلات مردم پیش برود.

فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: انتظاری که از رسانه، خبر و خبرنگار می رود این است که اولویت اول خود را شفاف سازی، اولویت دوم آگاه سازی، اولویت سوم آموزش و آخرین و مهمترین اولویت خود را رفع مشکلات مردم قرار دهد.

وی در پایان صحبت های خود گفت: ما مجموعه ی نیروی انتظامی شهرستان صمیمانه و مجدانه در حال کار کردن شبانه روزی برای آرامش و راحتی این مردم هستیم.

کیان کریمی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان بهمئی در این نشست به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان گفت : ما خبرنگاران بدون وابستگی به هیچ مسئولی کار خود را انجام می دهیم و اهداف خود را بر روی بررسی و پیگیری مشکلات مردم قرار می دهیم و این قول را می دهیم همانطور که عرصه خبر و خبرنگاری رسالتش پیگیری مشکلات مردم است این کار را انجام دهیم و خدمات نظام را هم انعکاس خواهیم داد.

.....

کریمی در پایان گفت: ما مجموعه ی خبرنگاران شهرستان نیاز به حمایت و همراهی همه ی ادارات در پیگیری مشکلات مردم داریم.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و سپاس از اهالی رسانه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکسنشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکسنشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکسنشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکسنشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکسنشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکس

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکسنشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکسنشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکس

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان + عکس

نظر جدید
پربازدیدها