شنبه، 19 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980519001
سیروس بزمی
خطبه های این هفته ی نماز جمعه شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمدیوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک برگزار گردید.
در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد:  تأکید مقام معظم رهبری بر کار تشکیلاتی نشان دهنده اهمیت کار علمی و جهادی است/ در همین شهرستان بهمئی شاهد رشد فراوان و تحول عمرانی خوبی در طی این چهل سال بودیم که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است/ خبرنگاران با تلاش فراوان در جهت آگاهی بخشی به جامعه گام بر می‌دارند و کاری جهادی انجام می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، خطبه های این هفته ی نماز جمعه شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمدیوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک برگزار گردید.

حجت الاسلام افروغی گفت: همه بندگان خدا و کائنات در حال عبادت خدا هستند و باید ما انسانها در عبادت کوتاهی نکنیم و باید جنس عبادت بشر متناسب با روح انسان باشد.

وی با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) افزود: همه امامان معصوم به مقتضیات زمان با شیوه خاص خود ساختار نظام اسلامی را حفظ کردند.

امام جمعه شهر لیکک اضافه کرد: در زمان امام محمد باقر (ع) کار بسیار مهمی در زمینه حفظ اسلام انجام شد و با توجه به اینکه تبلیغ وسیع حاکمان فاسد علیه دین خدا انجام شد از راه علم توانست با تربیت شاگردان زیادی دین اسلام را گسترش دهد.

وی ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری بر کار تشکیلاتی نشان دهنده اهمیت کار علمی و جهادی است و بدون تشکیلاتی عمل کردن موفقیت چندانی حاصل نمی‌شود که انتظار می‌رود جوانان انقلابی با حفظ روحیه جهادی در تحکیم و تبلیغ اسلام کمک نمایند.

حجت الاسلام افروغی بیان کرد: فضای بی در و پیکر مجازی باعث ایجاد مشکلات اجتماعی فراوانی شده است که باید مواظب بود به شخصیت دیگران اهانت نشود.

خطیب نماز جمعه شهر لیکک ادامه داد: با ستیزه جویی نمی‌توان به اهداف رسید و آلوده کردن فضا صحیح نیست و کسانی که به مردم تهمت می‌زنند بدانند در نهایت به خودشان بر می‌گردد.

حجت الاسلام افروغی بیان داشت: توحیدی‌ترین دعا همان دعای عرفه است که امام حسین علیه السلام با وجودی که می‌دانست شهید می‌شود با خدای خود راز و نیاز کردند و هر کس می‌تواند در دعای عرفه شرکت کند و این فرصت مهم را از دست ندهد.

وی گفت: عید قربان فرصتی است تا از وابستگی و لذت‌های دنیوی بر حذر باشیم و با خدای خود معامله کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بین ورزشکاران گفت: ناامید کردن مردم را رواج ندهیم و در طی چهل سال گذشته رشد بسیار خوبی در علوم گوناگون را شاهد بودیم.

حجت الاسلام افروغی افرود: هر چند نمی‌توان مشکلات را نادیده گرفت اما در همین شهرستان بهمئی شاهد رشد فراوان و تحول عمرانی خوبی در طی این چهل سال بودیم که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: عربستان سعودی چه با ایران ائتلاف کند یا نکند در نهایت حرف اول را در منطقه ایران اسلامی خواهد زد.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به آیات قرآن گفت: کلام خدا نیز اثبات کننده حاکم شدن اراده‌ها و اخلاق بر دلها می‌شود و قطعاً ایران اسلامی به دلیل وجود اخلاق در سیستم مدیریتی قلب مردم منطقه را تسخیر می‌کند و تفکر انقلابی بر جهان حاکم خواهد شد.

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: کارشناسان افق روشنی در زمینه رشد اقتصادی پیش بینی کرده‌اند و مردم مطمئن باشند که در نهایت این مشکلات حل خواهد شد و پیشرفت اقتصادی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به تحولات قوه قضائیه گفت: با انتخاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه کارهای خوبی انجام شده و انشالله که با درایت وی و مجموعه دستگاه قضا شاهد تحول بیشتر و برخورد با سوء استفاده کنندگان و تجاوزگران به بیت المال باشیم.

حجت الاسلام افروغی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با تلاش فراوان در جهت آگاهی بخشی به جامعه گام بر می‌دارند و کاری جهادی انجام می‌دهند که از زحمات بی دریغ این قشر زحمت کش صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود.

در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد:در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد:در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد:در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد:در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک عنوان شد:

نظر جدید
پربازدیدها