شنبه، 05 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980505002
بهزاد همتی
جمعی از جوانان تحصیلکرده و آینده نگر دهدشت و قلعه رئیسی از استان کهگیلویه و بویراحمد ، با برنامه ریزی هدفمند و روشن ، توانستند در انتخابات شورایاری ، ائتلاف خود را به هدف ...
تسخیر منطقه ۶ پایتخت ایران توسط جوانان کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات شورایاری تهران دیروز ۴ مرداد در پایتخت ایران انجام شد 

 

این انتخابات که در آن بیش از ۱۲ هزار نامزد به رقابت پرداختند و دو بار تمدید شد ، در ۳۵۲ محله شهر تهران برگزار ، و شورایاری هر محله نهایتاً ۱۱ عضو خواهد داشت.

 

انجمن‌های شورایاری نهادهای مشورتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران و برخی کلانشهرهای دیگر محسوب می‌شوند که در نحوه تصمیم‌گیری‌های شهری و توزیع اعتبارات در محلات به اعضای شوراها کمک می‌کنند.

 

در این انتخابات که شاهد حضور ائتلافی جمعی از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این انتخابات بوده ایم ، در خود نکته ای مهم و قابل توجه داشته است، و آن پیروزی خیره کننده و بی سابقه ائتلافی از جوانان کوشای استان در این انتخابات کلانشهر تهران بوده است.

 

در این انتخابات ، جمعی از جوانان حوزه کهگیلویه و قلعه رئیسی مقیم پایتخت ، علی رغم تفکرات متفاوت، در اتحاد و همفکری بی سابقه موفق شده منطقه ۶ تهران در بهجت آباد را در انتخابات شورایاری تهران به تسخیر خود درآورده ، « و عملا نشان دادند که به صرف اتحاد و همدلی، و با پرهیز از تخریب و خودبینی و خودزنی و انتقادهای ناشی از کم بینی، می توان با کسب جایگاهی قابل احترام و تاثیرگذار ، اراده و توانایی خود را در عرصه های بزرگ و بزرگتر نیز عملی کرد‌.»

 

این ائتلاف و اتحاد و تجربه نیک و موفق ، می تواند برای بسیاری از هم تباران لر در همه ایران ، الگویی برای موفقیت و سربلندی مردمان مناطق محروم و از جمله استان محروم کهگیلویه و بویراحمد باشد.جمعی از جوانان تحصیلکرده و آینده نگر دهدشت و قلعه رئیسی از استان کهگیلویه و بویراحمد ، با برنامه ریزی هدفمند و روشن ، توانستند در انتخابات شورایاری ، ائتلاف خود را به هدف و موفقیت نهایی برسانند.

نظر جدید
پربازدیدها