پنج شنبه، 03 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980503002
سیروس بزمی
حسین کلانتری در حاشیه بازدید از سد ایلی آباد: این سد یکی از طرح های حیاتی و مطالبات مردم به ویژه کشاورزان است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از سد ایلی آباد: این سد یکی از طرح های حیاتی و از مطالبات اصلی مردم به ویژه کشاورزان است/ این منطقه می تواند هدف گردشگری باشد

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام و جمعی از مسئولین از سد ایلی آباد بازدید کردند.

حسین کلانتری در حاشیه بازدید از سد، اظهار داشت: این سد یکی از طرح های حیاتی و مطالبات مردم به ویژه کشاورزان است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و راه اندازی این سد را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در توسعه و رونق منطقه عنوان کرد و افزود: مسئولان در تسریع روند اجرایی این طرح و بهره برداری آن از تمام توان خود استفاده کنند.

کلانتری با اشاره به قابلیت های گردشگری پیرامون سد، گفت: این منطقه می تواند هدف گردشگری باشد.

وی افزود: تکمیل این سد نه تنها زمینه رونق کشاورزی، باغات و اشتغال را در پی خواهد داشت بلکه می توان با یک برنامه ریزی هدفمند و ایجاد زیرساخت ها یک سایت گردشگری مدرن را نیز در این منطقه احداث کرد.

کلانتری بیان کرد: ایجاد دهکده و سایت گردشگری در منطقه باید براساس معماری بومی و خاص باشد تا زمینه جذب توریست در استان را به وجود آورد.

نماینده عالی دولت در استان خواستار تلاش شبانه روزی مسئولان جهادکشاورزی و آب منطقه ای برای راه اندازی هرچه سریع تر این سد شد و گفت: تکمیل سد در اولویت کاری این دو دستگاه قرار گیرد.

گفتنی است این سد در دو فاز در حال اجرا است و فاز اول و بدنه تکمیل شده است.

 تاکنون ۱۰ میلیارد تومان برای احداث این سد هزینه شده است و فاز دوم برای تکمیل نیازمند تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از سد ایلی آباد: این سد یکی از طرح های حیاتی و از مطالبات اصلی مردم به ویژه کشاورزان است/ این منطقه می تواند هدف گردشگری باشد

نظر جدید
پربازدیدها