پنج شنبه، 03 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980503001
سیروس بزمی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قول می دهم تا با آخرین نفس کار کنم و کم کاری نکنم و با همکاری شما مردم و   مسئولین پیگیری مطالبات به حق شما باشم.
قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مردم ممبی: قول می دهم با تمام توان برای تاسیس بخشداری ممبی تلاش کنم

به گزارش سایت رهیافت جنوب ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع مردم حوزه ممبی، رود تلخ و پس باغ در مسجد این دهستان گفت : با تمام توان برای تاسیس بخشداری ممبی تلاش خواهم کرد.

حسین کلانتری خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در طول این چهل سال به مردم متذکر شد و گفت: باید خداوند را شاکر بوده و برای جبران عقب ماندگی و حل مشکلات مردم و مسئولین همدل بوده تا ان شالله مشکلات را کاهش و به حداقل موجودبرسانیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قول می دهم تا با آخرین نفس کار کنم و کم کاری نکنم و با همکاری شما مردم و   مسئولین پیگیری مطالبات به حق شما باشم .

وی سپس با تشکر از بخشدار و عضو شواری بخش و یکی از اهالی این حوزه که در مورد مشکلات آب، برق، راه کشاورزی و مخابرات و.. گفت: ان شالله تمام  این امورات پیگیری خواهد شد.

کلانتری در پایان صحبت های خود در اجتماع مردم در مسجد دهستان ممبی به مطالبه اصلی مردم این منطقه اشاره کرد و گفت : قول می دهم با تمام توان برای تاسیس بخشداری ممبی اقدام نموده و امیدوارم بتوانم با کمک شما مردم و مسئولین مربوطه این کار را به سرانجام رسانده و با دست خود بخشداری ممبی را افتتاح کنم.

نظر جدید
پربازدیدها