سه شنبه، 01 مرداد 1398 00:00 کد مقاله : 13980501001
امین روانان
فرماندار بهمئی خبر داد:تنظیم طرح اولیه سند بهمئی بعنوان شهرستان پایلوت توسعه و ارائه به مسئولان کشوری

بهمئی خبر داد:
تنظیم طرح اولیه سند بهمئی بعنوان شهرستان پایلوت توسعه و ارائه به مسئولان کشوری

فرماندار بهمئی از تلاش برای نهایی کردن بهمئی بعنوان شهرستان پایلوت توسعه خبر داد

 به گزارش رهیافت جنوب ؛فرماندار بهمئی صبح  امروز با اشاره به دیدار اخیر خود با مدیر کل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد از تلاش برای نهایی کردن بهمئی بعنوان شهرستان پایلوت توسعه خبر داد.

حکمت اله سنایی با بیان اینکه در حال تنظیم اسنادی برای نهایی کردن این طرح  در روزهای آینده است،گفت:انتخاب بهمئی بعنوان پایلوت توسعه ، فرصت بسیار مناسبی برای توسعه همه جانبه شهرستان ماست .

سنایی خاطرنشان کرد : بنا شد خلاصه و به نوعی  مغز  اسناد توسعه و آمایش شهرستان در قالب یک فایل  پاورپوینت  تهیه و ارسال شود.

وی افزود: اطلاعات ارسالی در اصطلاح ، اطلاعاتی فست فودی شامل وضعیت فعلی شهرستان،  پروژه ها و طرح های در دست اقدام ، پروژه های مورد نیاز و در نهایت چشم انداز و اهداف مورد نظر که تهیه شده است.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با ارائه این مستندات چکیده و فشرده در نشست های متعدد استانی و کشوری در فرصتی اندک ، بیشترین بهره را ببریم .

سنایی گفت : بعد از ترسیم چارچوب کلی فایل مورد نظر در این نشست ، در روزهای آینده اطلاعات مورد نیاز از دستگاههای اجرایی اخذ و تهیه فایل  سند توسه شهرستان، نهایی می شود

نظر جدید
پربازدیدها