یکشنبه، 30 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980430009
سیروس بزمی
 نوراله تقوی نژاد: با وجود اینکه چندسال از قدمت شهرستان  بهمئی می گذرد  اما خیلی از ادارات با محدودیت و کمبود ساختمان اداری مواجه هستند که نیروی انتظامی شهرستان هم شامل ا ...
دیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه شهر لیکک + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به همراه تعدادی از پرسنل خود با امام جمعه شهر لیکک دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ سید نوراله تقوی نژاد در این دیدار گفت: با وجود اینکه چندسال از قدمت شهرستان  بهمئی می گذرد  اما خیلی از ادارات با محدودیت و کمبود ساختمان اداری مواجه هستند که نیروی انتظامی شهرستان هم شامل این ادارات است.

دیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه + عکس

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خیرین امنیت ساز تاکنون کمک شایانی به نیروی انتظامی در سراسر کشور داشته و دارند، انتظار داریم در شهرستان بهمئی هم این حمایت ها صورت گیرد.

تقوی نژاد خاطرنشان کرد: مسئولان باید با سعه  صدر فرهنگ سازی کنند  تا هم ظاهر ادارات زیباسازی شود و هم تغییراتی که لازم است در حوزه کاری و نیروی انسانی اعمال شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در ادامه گفت:بهمئی از لحاظ امنیت یک شهرستان سبز است  و محله  معروف چه از لحاظ نا امنیتی و چه از لحاظ توزیع مواد مخدر در شهر لیکک نداریم.

تقوی نژاد تصریح کرد: گستردگی و پیگیری مطالبات مردم خیلی بالاست و به همین خاطر در بخش بهمئی گرمسیر به مرکزیت سرآسیاب یوسفی مشکل استقرار پاسگاه حل شد که به زودی راه اندازی می شود.

وی افزود: فعلا منتظر سازماندهی نیروی های انتظامی هستیم و با قول و مساعدتی که سردار انصاری، فرمانده انتظامی شهرستان به ما دادند، به زودی این پاسگاه سرآسیاب راه اندازی می شود.

دیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه + عکس

تقوی نژاد با تقدیر از مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان، گفت: این اداره  با واگذاری ساختمان اداری خود در سرآسیاب یوسفی برای احداث پاسگاه همکاری خوبی داشت و وقتی نیت خیر در کار باشد، کارها روی زمین نمی ماند.

وی افزود: انتظار داریم امام جمعه شهرستان در بحث عقیدتی وسیاسی،بصیرت افزایی کارکنان وخانواده های آنان وآشنایی به مسائل سیاسی -اجتماعی با نیروی انتظامی شهرستان همکاری داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی درپایان گفت: بسیار خوشحالیم که تعامل خوبی با امام جمعه،ستاد اقامه نماز جمعه و ادارات در شهرستان بهمئی داریم که این تعامل می تواند در استان کم نظیر باشد و همین امر سبب خدمت رسانی بهتر و محسوس تر به مردم می شود.

امام جمعه شهرستان بهمئی  در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور پرسنل نیروی انتظامی، گفت:همت و انگیزه کاری مهمترین شاخص کار نیروی انتظامی بوده و این همت به صورت محسوس در بهمئی وجود دارد.

دیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه + عکس

حجت الاسلام والمسلمین افروغی با بیان اینکه رضایت مندی عمومی در بین مردم شهرستان از نیروی انتظامی وجود دارد و این رضایت در حال افزایش است که از این بابت خدا را شاکریم و با تحولات عمیقی که در دستگاه قضا در حال شکل گیری است، نوع نگاه ها،سیاست ها و عملکرد باعث امیدواری بین مردم می شود، به همین منوال در نیروی انتظامی هم  به طور یقین چنین نگاهی وجود دارد.

افروغی تصریح کرد: مؤلفه های گوناگونی برای اجرای قانون و عدالت وجود دارد که یکی از آنان نیروی انتظامی است و این نیرو در حوزه خود موفقیت های خوبی داشت.

 امام جمعه شهر لیکک در پایان گفت:نیروی انتظامی سیاسی بازی نکنند اما به مسائل سیاسی برابر قانون و وظیفه ورود کنند.

دیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه + عکسدیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه + عکسدیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه + عکسدیدار فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و تعدادی از معاونت های ایشان با امام جمعه + عکس

نظر جدید
پربازدیدها