چهارشنبه، 26 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980426004
سیروس بزمی
نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بهمئی در سالن شبکه بهداشت شه ...
در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟ از انتقاد تند مدیران ادارات برق و فرهنگ و ارشاد شهرستان بهمئی تا تاکید معاون  آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تسریع در پروژه آبرسانی به شهرستان

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بهمئی در سالن شبکه بهداشت شهر لیکک برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار شهرستان بهمئی گفت: در مجموع ۴۱ میلیارد تومان اعتبار بین ۱۰۰ پروژه شهرستان توزیع گردید.

حکمت اله سنایی گفت: در کنار این اعتبارات، امسال از محل اعتبارات ملی برای پروژه مهم آبرسانی از سد کوثر به شهرستان ۲۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟

سنایی ادامه داد: بخشی از اعتبارات ما هم در بخش ورزش که خارج از این اعتبارات است، حدود ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

علی شهابی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: ۴۱ میلیارد تومان از اعتبارات استانی، اعتبارات حاصل از فروش نفت و اعتبارات قانون استفاده از متوازن امکانات کشور بین ۱۰۰ پروژه شهرستان بهمئی توزیع گردید. وی گفت: با توجه به جمعیت شهرستان این اعتبارات قابل توجه است.

شهابی ادامه داد: خوشبختانه ما هر سال از محل اعتبارات نفت اعتبارات خوبی را برای شهرستان دریافت می کنیم و همین امسال نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان از این محل دریافت کردیم.

در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟

وی افزود: آبرسانی به شهر لیکک یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم بوده است و در قانون بودجه ۹۸ در مجلس ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص داده شده است، همچنین در استان از محل اعتبارات توازن ملی ۸ میلیارد تومان به این مبلغ اضافه کردیم که امیدواریم با این اعتبار ۳۶ میلیارد هر چه زودتر این پروژه تمام شود و مردم از آب سالم بهره مند گردند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از محل اعتبارات حوادث به بخش راهداری، راهسازی، برق و آب شهری هم اعتباراتی را در نظر گرفتیم.

شهابی گفت: در مجموع هم از اعتبارات استانی و هم ملی مبلغی بالای ۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ به این شهرستان اختصاص یافت.

وی در همین رابطه گفت: مهم این است که این اعتبارات چگونه جذب شوند؟ اگر بتوانیم بر روی پروژه های نظارت کنیم و از مردم و مسئولین انتظار داریم که به بحث نظارت توجه داشته باشند، شاهد به بهره برداری رسیدن چندین پروژه در شهرستان هستیم.

شهابی افزود: یکی از پروژه‌های مهم و اشتغال زای این شهرستان سد ایلی اباد است که اعتبار خوبی امسال به آن اختصاص داده شده است.

وی گفت: امیدواریم با این پروژه مهم مربوط به راهسازی، شهرستان از بن‌بست خارج شود و آن توسعه ای که در شان مردم است به آن دست پیدا کنیم.

در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟شهابی یادآور شد: امسال رویکرد سازمان برنامه و بودجه و دولت به سمت پروژه های اشتغال زایی و پروژه هایی که در تولید اثر گذارند، است که با توجه به اینکه نرخ بیکاری در شهرستان بهمئی همانند دیگر شهرستان ها از متوسط کشوری بیشتر است امیدواریم که با بهره برداری از این پروژه ها نرخ بیکاری در این منطقه کاهش پیدا کند و به زیر متوسط نرخ بیکاری کشور برسد.

در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟

امیر مسلمی نیا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با انتقاد از عدم تخصیص بودجه به قسمت فرهنگی شهرستان گفت: برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که پیشانی فرهنگ این شهرستان است و هیچ گونه بودجه‌ای در نظر نگرفتند با دو سوال در ذهنم رو به رو گردید: اول اینکه ما چقدر از لحاظ عمرانی و زیرساختی در پروژه‌های فرهنگی رشد کردیم که دیگر هیچ اعتباری برای آن در نظر نمی‌گیرند ، دوم اینکه نگاه مسئولین ارشد این استان به بحث فرهنگی به ویژه در شهرستان محروم بهمئی اینقدر خوب است که هیچ بودجه ای را برایش در نظر نمی گیرند.

ابوالقاسم کوثری مدیر اداره برق شهرستان بهمئی هم با انتقاد شدید از عدم تخصیص بودجه به قسمت برق شهرستان گفت: با توجه به اینکه برق شهرستان یک معضل بسیار مهم است و نوسانات برق در شهرستان خیلی زیاد است و برای آن ها اعتبارات زیادی لازم است نسبت به تخصیص این بودجه بسیار گله مندم.

در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟

وی گفت: بنده در این مدت با التماس به خوزستان، شرکت نفت و جاهای دیگر در این تلاشم که بتوانم حداقل این تابستان را بگذرانیم.

کوثری افزود: با توجه به اینکه مبحث برق در شهرستان موضوع بسیار مهمی است و هیچ‌گونه اعتباری در نظر گرفته نشود واقعا فشار آور و دردناک است.

در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی با حضور معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چه گذشت؟؟

نظر جدید
پربازدیدها