جمعه، 21 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980421003
سیروس بزمی
 آنچه مسلم است کشور کره از قطع روابط تجاری با ایران دچار خسارت می شود . بنابراین آیا به انرژی با کیفیت جمهوری اسلامی ایران نیاز دارید یا خیر؟؟
عدل هاشمی پور در سفر به کره جنوبی:  ما معتقدیم نه تحریم دائمی است و نه ترامپ می ماند/ آنچه مسلم است کشور کره از قطع روابط تجاری با ایران دچار خسارت می شود

 

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی که به همراه هیئتی از ایران به منظور توسعه، تحکیم و گسترش روابط پارلمانی ایران و کره جنوبی در کشور کره به سر می برد در دیدار با رئیس کمیسیون صنعت، تجارت و انرژی این کشور گفت : ما معتقدیم نه تحریم دائمی است و نه ترامپ می ماند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی کشورمان در پاسخ به اظهارات رئیس کمیسیون صنعت، تجارت و انرژی کشور کره جنوبی که معتقد بود روابط تجاری ایران و کره تحت تأثیر تحریم و رفتارهای آمریکا قطع شده و امیدوار به عادی شدن روابط هستیم اظهار داشت: آنچه مسلم است کشور کره از قطع روابط تجاری با ایران دچار خسارت می شود . بنابراین آیا به انرژی با کیفیت جمهوری اسلامی ایران نیاز دارید یا خیر؟
سردار هاشمی پور در ادامه تأکید کرد: ما 40 سال است که در مقابل تحریم های ظالمانه مقاومت کرده ایم و فکر کنم شما این امر را متوجه هستید.
در این دیدار ابتدا رئیس کمیسیون انرژی کره جنوبی ضمن خیر مقدم به هیئت ایرانی گفت: دو کشور ایران و کره پس از روابط سیاسی به سمت روابط اقتصادی رفتند.
وی ضمن اظهار تأسف از وجود تحریم های آمریکا اظهار داشت: کره انتظار تقویت روابط اقتصادی دارد و امیدوار به حل مشکل ایران و آمریکا هستیم.

...

این مقام  مسئول کره ای افزود: فراتر از اراده ی برخی قدرت ها ما می توانیم روابط خود را گسترش دهیم.
رئیس کمیسیون انرژی کشورمان که ریاست هیئت اعزامی کشورمان را بر عهده دارد ضمن قدردانی از میزبانی کشور کره و زحمات ارزشمند سفیر کشورمان  گفت:روابط ایران و کره از سابقه ی خوبی برخوردار است و نشانه های خوبی برای تقویت این روابط وجود دارد.
دکتر فریدون حسنوند در ادامه اظهار داشت:در کنار روابط دو کشور، اراده ملت ها میتواند به این روابط تعمیق بیشتری ببخشد و ما و شما نماد اراده ی ملت ها هستیم.

نظر جدید
پربازدیدها