جمعه، 21 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980421002
امین روانان
اعتماد از دست رفته سالهای گذشته میان دو مجموعه، بار دیگر ایجاد و زنده شد و اکنون بازار، فولاد اکسین را بعنوان یک شرکت تولید کننده می شناسند
ابراهیمی مدیر عامل فولاد اکسین:
اتصال فولاد خوزستان و اکسین باعث ایجاد سایه حمایتی و اعتماد شد/ پیگیری های دکتر یوسفی برای عدم خروج فولاد اکسین از خوزستان ستودنی است.

ابراهیمی مدیر عامل فولاد اکسین:

اتصال فولاد خوزستان و اکسین باعث ایجاد سایه حمایتی و اعتماد شد/ پیگیری های دکتر یوسفی برای عدم خروج فولاد اکسین از خوزستان ستودنی است

اعتماد از دست رفته سالهای گذشته میان دو مجموعه، بار دیگر ایجاد و زنده شد و اکنون بازار، فولاد اکسین را بعنوان یک شرکت تولید کننده می شناسند.

به گزارش رهیافت جنوب  امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در نشست شورای راهبردی شرکت فولاد اکسین که با حضور یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار کرد: موضوع وصل و ارتباط فولاد خوزستان و فولاد اکسین باعث ایجاد سایه حمایتی برای هر دو مجموعه شد.

وی با اشاره به حمایت های کتر یوسفی برای عدم خروج فولاد اکسین افزود:از اهتمام و پیگیری های دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز که به صرت جدی و کارشناسی در راستای عدم خروج فولاد اکسین تلاش کردند کمال قدردانی دارم و بسیار خوشحالیم که اعتماد از دست رفته میان دو مجموعه در سالهای گذشته بار دیگر ایجاد و زنده شد و اکنون بازار فولاد اکسین را بعنوان یک شرکت تولید کننده می شناسند و دیگر مثل گذشته بعنوان یک شرکت واسطه نخواهد بود.


مهندس ابراهیمی با اشاره به مزیت پیوستن اکسین به فولاد خوزستان بیان کرد: تنها راه نجات فولاد خوزستان، توسعه کیفی محصولات این شرکت است و فولاد خوزستان برای بقا خود نیاز به تولید محصولات کیفی با کمک شرکت فولاد اکسین دارد.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات فولاد خوزستان به واسطه توسعه کمی‌ ایجاد می شود،عنوان کرد: اگر موضوع انتقال سهام نهایی شود، ۱ و ۲ دهم، صنعت "چهارده صفر چهار" نیز که قرار است در فولاد خوزستان انجام شود در فولاد اکسین عملی خواهد شد که با این وجود وضعیت بازار فولاد رو به بهبود خواهد رفت.

در پایان ابراهیمی با اشاره به ظرفیت های بلقوه در حوزه منابع انسانی مجموعه فولاد، یادآور شد: فولاد اکسین و خوزستان منابع عالی در حوزه نیروهای انسانی دارد که صادرات نیروی انسانی از مجموعه های فولاد خوزستان انجام میگیرد و لازم است از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنیم

نظر جدید
پربازدیدها