پنج شنبه، 20 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980420001
امین روانان
خرداد ۹۹بیمارستان لیکک افتتاح می شود
اهتمام جدی برای رفع مشکل درمان مردم شهرستان بهمئی / بیمارستان لیکک تا خردادماه 99 آماده بهربرداری و ارائه خدمات می گردد

کیفیت خدمات را جایگزین کمیت آنان نمائید/ بیمارستان لیکک تا خردادماه 99 آماده بهربرداری و ارائه خدمات می گردد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بررسی مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی و بیمارستان شهر لیکک ابراز امیدواری کرد پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک در بهمن ماه 98 به اتمام برسد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهمئی؛ دکتر پرویز یزدان پناه در جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه بیمارستان شهر لیکک گفت: اعتبار لازم جهت محوطه سازی بیمارستان لیکک تخصیص یافته و امیدواریم پروژه ساخت بیمارستان شهر لیکک تا بهمن 98 به اتمام برسد و ما با پیگیری های صورت گرفته بتوانیم تا خرداد ماه سال 99 بیمارستان را تجهیز و آماده بهره برداری کامل نماییم.

وی با بیان اینکه یکی از اولویتهای دانشگاه علوم پزشکی استان بیمارستان شهر لیکک می باشد تصریح کرد: پیگیری و مکاتبات لازم جهت خرید و راه اندازی رادیولوژی دیجیتال در مرکز شبانه روزی لیکک را تا حصول نتیجه انجام خواهیم داد.

دکتر یزدان پناه اظهار داشت: با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان بهمئی که دسترسی مستقیم به شهرستانهای استان ندارد و بیماران اورژانسی به شهر بهبهان از توابع خوزستان اعزام می گردند نیاز ضروری است که تمامی دست اندرکاران اعم از مدیران شهرستانی و استانی و پیمانکار بسیج گردند تا هر چه سریعتر پروژه بیمارستان شهر لیکک به اتمام برسد و مردم شریف این شهرستان از خدمات آن به نحو شایسته بهره مند گردند.

وی گفت: از همه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی درخواست نمود از هر گونه بحث سیاسی و انتخابات در محیط کار جدا خوداری نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از مدیر شبکه بهداشت و تمامی همکاران ایشان به جهت ارائه خدمات ارزشمند به مردم شهرستان به خصوص در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون تقدیر و تشکر کرد.

بر پایه این خبر و به گزارش وب دا؛ دکتر یزدان پناه از بیمارستان در حال ساخت شهر لیکک، مرکز شبانه روزی شهر لیکک، و پایگاه جامع سلامت شهر لیکک بازدید نمود.

در ابتدای این نشست علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گزارش کاملی از مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، بیمارستان در حال ساخت شهر لیکک و مطالبات معوق پرسنل به رئیس دانشگاه ارائه نمود.

همچنین در این نشست دکتر جلال پوران فر سرپرست معاونت توسعه، دکتر نعیمی معاونت بهداشتی دانشگاه، آقای ملک حسینی مدیر مالی دانشگاه و آقای محمود زاده رئیس واحد فنی حضور داشتند

نظر جدید
پربازدیدها