یکشنبه، 16 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980416001
سیروس بزمی
نمایش تئاتر خیابانی در پارک شهدای شهر لیکک با استقبال خوب مردم برگزار گردید.
گزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئی

گزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیبه گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی جشنواره تئاتر خیابانی رضوی با موضوع آیینی و رضوی برگزار گردید.

امیر مسلمی نیا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در حاشیه ی این برنامه گفت: بیش از دو ماه قبل با برنامه ریزی ارزشمند با انجمن هنرهای نمایشی شهرستان چندین گروه از گروه های نمایشی شروع به فعالیت نموده که با داوری های انجام شده توسط هیئت داوران استان سه گروه از انها برگزیده و جهت اجرای عمومی مجوز برای انها صادر شد.

وی گفت: این گروه ها که با محوریت و موضوع دهه کرامت فعالیت داشتند به مدت سه شب در روستای سید صفی،شهرک گچ بلند،مسکن مهر و دیشب در پارک شهر برای عموم مردم اجرای تئاتر داشتند که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: یکی از مهمترین مقوله های انتقال مفاهیم دینی و اسلامی هنر به ویژه هنر نمایش است که میتوان گفت از سایر مقوله های معرفتی بخش تاثیر بیشتری دارد و امروز شاهد هستیم در شهرستان بهمئی هنرمندان ما این مهم را درک کردند و با توانمندی چشمگیری توانستن در این جشنواره خوش بدرخشند و یکی از این گروه ها به کارگردانی رضا وفانیا با نمایش شیر مادر به جشنواره ملی کوچ راه یافته است.

مسلمی نیا در پایان گفت: میطلبد در این راستا به هنرمندان این شهرستان توجه بیشتری گردد تا بتوان شاهد کارهای بهتر جهت تعالی اهداف سازمانی ومعرفت دینی با ابزار هنر باشیم.

پی نوشت: استقبال خوب مردم شهرستان از اجرای این نوع نمایش ها، این را نشان می دهد که نیاز بیشتری است که چنین برنامه هایی در شهرستان به صورت مداوم اجرا شود.

امید است که مسئولین ذی ربط با تکیه بر چنین برنامه هایی و کشاندن آنها در سطح شهر و در بین مردم باعث آگاهی بخشی به مردم و همچنین ایجاد شادی و نشاط در بین آنها شوند.

گزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئی

گزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئیگزارش تصویری از برگزاری تئاتر خیابانی در شهرستان بهمئی

 

نظر جدید
پربازدیدها