شنبه، 15 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980415001
سیروس بزمی
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به پایگاه جاده ای اورژانس سرآسیاب- ممبی واگذا ...
 رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی با حضور مسئولین شهرستان بهمئی انجام گردید.

 رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات پزشکی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به پایگاه جاده ای اورژانس سرآسیاب- ممبی واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ علی آبشنگ تصرح کرد: در راستای اجرای سیاستهای خدمت رسانی وزارت بهداشت به مناطق محروم و ارائه خدمات شایسته و کامل تر به مردم شریف حوزه های سرآسیاب ، ممبی و رودتلخ یکدستگاه آمبولانس به پایگاه اورژانس جادی ممبی واگذار گردید.

وی اظهار داشت: امروز با حضور فرماندار شهرستان و کارشناسان مسئول ستادی، این آمبولانس رونمایی و تحویل پایگاه امداد جاده ممبی گردید.

 رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی

آبشنگ ابراز امیدواری کرد: این آمبولانس منشا خدمات رسانی به مردم عزیز این مناطق باشد.

آبشنگ همچنین از افتتاح واحد دندانپزشکی در مرکز بهداشتی و درمانی ممبی برای ارائه خدمات دندانپزشکی به حوزه پشت کوه با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان خبر داد.

 رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی رونمایی از آمبولانس فوریت های پزشکی 115 جاده ای سرآسیاب - ممبی و همچنین افتتاح مرکز دندانپزشکی در ممبی

نظر جدید
پربازدیدها