جمعه، 14 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980414006
سیروس بزمی
فرماندار بهمئی در ادامه با تقدیر از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه حیاتی و مطالبه اول و آخر ما از آب منطقه ای، تکمیل پروژه آبرسانی از سد کوثر به ...
صحبت ها و مطالبه گری های فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد/ پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهرستان حیاتی ترین پروژه است/ تکمیل پروژه ایستگاه برق فشار قوی یکی دیگر از مطالبات مردم است

صحبت ها و مطالبه گری های فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد/ پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهرستان حیاتی ترین پروژه است/ تکمیل پروژه ایستگاه برق فشار قوی یکی دیگر از مطالبات مردم است صحبت ها و مطالبه گری های فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد/ پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهرستان حیاتی ترین پروژه است/ تکمیل پروژه ایستگاه برق فشار قوی یکی دیگر از مطالبات مردم است صحبت ها و مطالبه گری های فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد/ پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهرستان حیاتی ترین پروژه است/ تکمیل پروژه ایستگاه برق فشار قوی یکی دیگر از مطالبات مردم است صحبت ها و مطالبه گری های فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد/ پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهرستان حیاتی ترین پروژه است/ تکمیل پروژه ایستگاه برق فشار قوی یکی دیگر از مطالبات مردم است صحبت ها و مطالبه گری های فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد/ پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهرستان حیاتی ترین پروژه است/ تکمیل پروژه ایستگاه برق فشار قوی یکی دیگر از مطالبات مردم است به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نشست شورای اداری بهمئی با حضور تعدادی از مدیران کل، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن شبکه بهداشت و درمان لیکک برگزار شد.

فرماندار بهمئی در این نشست با تقدیر از قبول دعوت مدیران کل و نماینده مردم بهمئی در مجلس شهروای اسلامی، به بررسی مهمترین مشکلات و مطالبات مردمی شهرستان پرداخت.

 

حکمت اله سنایی تصریح کرد: ضعف ولتاژ برق در شهرستان بهمئی مشهود است و با توجه به اینکه شهرستان ما در مسیر توسعه قرار دارد تنها راه برون رفت از این مشکل، تکمیل پروژه احداث ایستگاه برق 132 ولتی است.

وی با اشاره به اینکه بهمئی مشکل کمبود آب شرب دارد، گفت:کارهایی که در راستای کنترل بحران آب صورت می گیرد، مقطعی است و تنها راه حل کامل مشکل آب بهمئی، بهره برداری از پروژه بزرگ آبرسانی به شهرستان از سد کوثر است.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: بنده خوشبین هستم که پروژه متوقف نشود و  انتظار ما از نماینده بهمئی در مجلس شورای اسلامی، پیگیری و تلاش در این راستاست همانگونه که در گذشته هم از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

سنایی خاطرنشان کرد:در حوزه آب شهری مشکلاتی بود که سعی کردیم با استفاده از همه ظرفیت ها مشکلات را به صورت مقطعی حل کنیم.

وی افزود: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد؛ این را بعنوان یک کارشناس که جغرافیا خواندم و میدانم  اقلیم بهمئی با خوزستان یکی است و مشکلات قطعی برق در گرمای تابستان غیر قابل تحمل برای شهروندان است.

فرماندار بهمئی در ادامه با تقدیر از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:

پروژه حیاتی و مطالبه اول و آخر ما از آب منطقه ای، تکمیل پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان است.

سنایی تصریح کرد:پروژه احداث سد های قلات و سرآسیاب نیازمند اعتبار و پروژه  نیمه کاره سد سندان در حال تخریب است که انتظار داریم این پروژه ها به همت آب منطقه ای فعال شوند.

وی احداث ایستگاه باران سنجی ممبی، تعیین بستر دریاچه برم الوان، صدور مجوز برداشت آب برای احداث پروژه های اشتغال زایی کشاورزی و دامداری و تأمین ایستگاه برق پمپاژ آب طرح سد کوثر را از دیگر مطالبات مردم بهمئی از آب منطقه ای عنوان کرد.

فرماندار بهمئی در ادامه با تقدیر از مدیرکل آبفای شهری استان، گفت: آبفای شهری استان در بحث مدیریت بحران های اخیر آب در بهمئی سنگ تمام گذاشت.

سنایی ادامه داد:در برخی از نقاط شهرستان شبکه آبرسانی فرسوده و نیاز به ترمیم دارد.

وی با بیان اینکه با وجود کنترل بحران آب در شهرستان، همچنان مناطقی از شهر لیکک افت فشار دارند،گفت: حتی در منزل خودم در خیابان فرمانداری افت فشار داریم و شب گذشته به همین خاطر با شیر پایین دوش حمام کردم.

فرماندار بهمئی در ادامه سخنان خود خطاب به مدیرکل برق استان گفت:مطالبه محوری و خواست اساسی مردم راه اندازی ایستگاه برق فشار قوی شهرستان است.

سنایی خاطرنشان کرد: لازم است نسبت به تسریع در رفع ضعف ولتاژ حوزه روستایی اقدام شود.

وی گفت: مطالبه محوری مردم بهمئی در حوزه برق، تکمیل پروژه احداث ایستگاه برق فشار قوی شهرستان است.

در ادامه این نشست مدیران کل آبفای شهری و روستایی،مخابرات و برق استان به بیان گزارشی از عملکرد خود در حوزه خدمت رسانی به مردم بهمئی پرداختند.

نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی در این نشست از مسولان استانی خواست نسبت به رفع مشکلات حوزه آب و برق شهرستان بهمئی اقدام جدی داشته باشند و دو پروژه بزرگ ایستگاه برق فشار قوی و آبرسانی به بهمئی از سد کوثر را با جدیت تمام دنبال کنند.

صحبت ها و مطالبه گری های فرماندار شهرستان بهمئی در نشست شورای اداری این شهرستان: نگاه مدیران کل به بهمئی باید ویژه باشد/ پروژه آب رسانی از سد کوثر به شهرستان حیاتی ترین پروژه است/ تکمیل پروژه ایستگاه برق فشار قوی یکی دیگر از مطالبات مردم است

نظر جدید
پربازدیدها