جمعه، 14 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980414005
سیروس بزمی
 نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور نماینده ی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام، مدیرعامل توزیع نیروی برق، مدیرعامل آب منطقه ای، مدیرعامل شرکت آبفای استان، مدی ...
 عدل هاشمی پور در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی: مردم که مسخره من و آقای دشت بزرگ نیستند/ جاده لیکک به جایزان در دست شرکت ملی نفت ایران/ اگر دست فضیل پور در این طرح است نگذارید بیاید/ گازرسانی به ممبی و سرآسیاب فعال است

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب نشست شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور نماینده ی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام، مدیرعامل توزیع نیروی برق، مدیرعامل آب منطقه ای، مدیرعامل شرکت آبفای استان، مدیر کل مخابرات استان، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه شهر لیکک، فرماندار، بخشداران، جمعی از مدیران ادارات شهرستان بهمئی و اصحاب رسانه ی این شهرستان در سالن شبکه بهداشت شهر لیکک برگزار گردید.

صحبت های عدل هاشمی مور در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی در جمع مدیران کل استان

عدل هاشمی پور در نشست شورای اداری شهرستان در بحث آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک و روستاهای اطراف شهرستان خطاب به مدیرعامل آب منطقه ای استان گفت: ۳۰ کیلومتر از لوله ی این پروژه آماده و در حال آماده شدن هست و ۲۳ کیلومتر باقیمانده را به هر نحوی که شده باید لوله های آن خریداری شود و طبق دستور وزیر نیرو نباید توقف برای ارسال لوله وجود داشته باشد.

وی در خطابی دیگر به مدیرعامل آب منطقه ای گفت: از شهرستان بهمئی بیرون نزن و بنشین با پیمانکار و ناظرین تمام موارد را بررسی کن و هر کاری که لازم است انجام بده، چرا که این پروژه تحمل یک روز توقف را نخواهد داشت. وی همچنین در خطابی به فرماندار شهرستان بهمئی گفت: باید نظارت خود را بر روی پروژه تا اتمام آن داشته باشید. عدل هاشمی پور در بحث نیروگاه برق شهرستان گفت: مدیر کل برق استان زحمت خود را کشید، و اگر این موضوع در حیطه استان خودمان فقط می بود تا الان تمام می شد، مشکل ما این است که این پروژه به خوزستان وصل است. نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: به وعده‌ای که به بنده در مورد ایستگاه داده بود عمل نکرد که قطعاً این موضوع را به وزیر نیرو انعکاس خواهم داد.

 

وی در همین رابطه گفت: مردم که مسخره من و آقای دشت بزرگ نیستند، از یک طرف ما را به خوزستان وصل کردند و از طرف دیگر مارون را دارند به غارت می برند و نتوانستند یک شبکه به ما بدهند، که با تاکیدی که وزیر نیرو داشتند باید این پروژه را استارت بزنیم .

وی در خطابی دیگر به دشت بزرگ گفت: هر کاری برای اجرای این پروژه انجام داده ای به عنوان یک مدیر آن را به مردم اطلاع رسانی کن.

عدل هاشمی پور افزود: در شهرستان بهمئی به خاطر وجود مشکلات یک بحرانی ایجاد شده است.

وی در بحث جاده جایزان به لیکک بیان داشت: طبق گفته ی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این پروژه اداره کل راه و شهرسازی استان فقط نظارت خواهد داشت و ۱۵ کیلومتر از لیکک به جایزان را خودشان تمامی کارهای ابنیه و خاکبرداری را انجام خواهند داد و فقط آسفالت آن به عهده ی آنها نیست.

نماینده مردم در خانه ملت در مورد بیمارستان لیکک گفت: برای تجهیزات بیمارستان با وزیر در حال برنامه ریزی هستیم.

وی خطاب به رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی گفت: تلاش خود را در زمینه آماده سازی ساختمان بیشتر کن تا این پروژه هر چه سریعتر به اتمام برسد.

هاشمی پور در زمینه گازرسانی به ممبی و سرآسیاب گفت: لوله های این پروژه به طور کامل تولید و آماده انتقال به این منطقه می‌باشند که هم از طرف ممبی به سمت سرآسیاب و قیام و هم از طرف قیام به سمت ممبی عملیات را انجام دهیم.

وی در همین زمینه افزود: نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان پول برای این پروژه در نظر گرفته شده است و جای نگرانی هم برای این پروژه نیست.

هاشمی پور خطاب به اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: اگر پیمانکار به هر دلیلی با تعویض شرکتی آمده و کار ۲۲ روستای ما را انجام می دهد و ۶ تای آنها هنوز مانده است، الان دوباره با شرکتی دیگر رفته و خودش دارد آن را مدیریت می کند، خواهشا جلوی این کار را بگیرید.

وی افزود: اگر دست آقای فضیل پور در این طرح است نگذارید اینجا بیاید، این شرکت باید پروژه ی ۲۲ روستا را انجام دهد نه اینکه دوباره وارد پروژه جدی شود و اگر کسی جلوی این کار را نگیرد خودم این کار را انجام خواهم داد.

خادم مردم در خانه ملت در بحث روشنایی تنگ ماغر و همچنین روشنایی از دو راهی تشان به لیکک به مدیر کل برق استان تاکید کرد این دو موضوع را پیگیری و اجرایی کند.

وی در بحث کارخانه لوله سازی با انتقاد از صنعت و معدن استان گفت: هنوز این سرمایه‌گذار برای گرفتن پروانه ی این کارخانه در بین ادارات گیر افتاده است.

صحبت های عدل هاشمی مور در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی در جمع مدیران کل استانصحبت های عدل هاشمی مور در نشست شورای اداری شهرستان بهمئی در جمع مدیران کل استان

نظر جدید
پربازدیدها