پنج شنبه، 13 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980413001
سیروس بزمی
صادق جریده مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در این جلسه خطاب به عوامل اجرایی گفت: عوامل اجرایی در حوزه اجرا حضور به موقع داشته باشند و در اجرای قوانین و مقررات کنکور سراسری ...
جلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکس

به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، جلسه برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸ در شهرستان بهمئی راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه ۹۸ با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی کنکور در در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

صادق جریده مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در این جلسه خطاب به عوامل اجرایی گفت: عوامل اجرایی در حوزه اجرا حضور به موقع داشته باشند و در اجرای قوانین و مقررات کنکور سراسری حساسیت به خرج دهند.

وی ادامه داد: در تفتیش بدنی و جلوگیری از ورود وسایل الکترونیکی از جمله ماشین حساب هوشمند، عینک های هوشمند، موبایل و ... دقت لازم را داشته باشید.

جریده افزود: اجازه ندهید داوطلبی با ایجاد سر و صدا برای داوطلبان دیگر مزاحمت ایجاد کند و مکان برگزاری کنکور را مکانی امن برای داوطلب ایجاد کنید.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ادامه داد: از آنجایی که داوطلبان برای چنین روزی و گرفتن نتیجه ی زحمات خود، تلاش های زیادی کرده اند، نگذارید عواملی باعث از بین بردن تمرکز داوطلبان شود و خدای ناکرده به داوطلب استرس وارد شود و در نتیجه ی آزمون وی تاثیر بگذارد.

همچنین در این جلسه تاکید شد ضمن رعایت مقررات آزمون و تفتیش جدی داوطلبین خانم، هیچکدام از عوامل اجرایی نباید تاکید بر برداشتن چادر نمایند که این کار مخالف موازین اسلام میباشد.

صادق جریده در پایان جلسه خطاب به والدین و مردم شهرستان گفت:در این روزهای پنج شنبه و جمعه که کنکور برگزار می شود این چند مورد رعایت شود: کولرهای غیر ضروری راخاموش کنید، هر خانواده به نوبه خود یک لامپ را خاموش نمایند، حتی الامکان در این دو روز از استفاده از وسایل پرمصرف خودداری کنید.

جلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکسجلسه ی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۸در شهرستان بهمئی با حضور مدیر آموزش و پرورش و سایر عوامل اجرایی + عکس

نظر جدید
پربازدیدها