سه شنبه، 11 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980411001
سیروس بزمی
 نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي در نشست شوراي برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد اقدامات بنیاد مسكن انقلاب اسلامي اين استان را مثبت توصيف كرده و از مدير ...
تقدير نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي از اقدامات بنياد مسكن اين استان

تقدير نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي از اقدامات بنياد مسكن اين استان

 به گزارش پایگاه خبری رهیافت جنوب، نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي در نشست شوراي برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد اقدامات بنیاد مسكن انقلاب اسلامي اين استان را مثبت توصيف كرده و از مدير كل جوان اين نهاد انقلابي تقدير كردند.

سردار هاشمي نماينده كهگيلويه بزرگ در اين نشست ضمن تقدير ويژه از دكتر جنتي مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي گفت: بنیاد مسکن با تلاش بی وقفه، امید زندگی در روستاها را افزایش داده و مهاجرت معکوس در روستاهای استان شکل گرفته است.

زارعي نماينده بويراحمد و دنا نيز در اين نشست گفت: مدیر کل بنیاد مسکن‌ و مجموعه همکاران با تمام توان در راستاي توسعه همه جانبه روستاهاي استان گام برميدارند كه جاي تقدير و تشكر ويژه دارد.

گفتني است تاجگردون نماينده گچساران و باشت نيز پيش از اين در جشن بازسازي بافت فرسوده تقدير ويژه اي از بنياد مسكن انقلاب اسلامي كهگيلويه وبويراحمد و مديركل اين نهاد خدمات رسان داشته است.

دكتر جنتي در ٩ ماه اخير كه سكان بنياد مسكن انقلاب اسلامي كهگيلويه و بويراحمد را به دست گرفته است توانسته تحول عجيبي در اين نهاد ايجاد كرده و به روستاهاي استان رونقي دوباره بخشد كه رضايت نمايندگان و مسولين استاني و شهرستاني را در پي داشته است.

تقدير نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي از اقدامات بنياد مسكن اين استانتقدير نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي از اقدامات بنياد مسكن اين استانتقدير نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي از اقدامات بنياد مسكن اين استانتقدير نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي از اقدامات بنياد مسكن اين استان

تقدير نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد در مجلس شوراي اسلامي از اقدامات بنياد مسكن اين استان

نظر جدید
پربازدیدها