دوشنبه، 03 تیر 1398 00:00 کد مقاله : 13980403001
امین روانان
در این مراسم معنوی که با حضور فرماندار و رئیس کل دادگشتری شهرستان بهمئی و معاون فرماندهی سپاه ناحیه بهمئی و فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی و مدیران ادارات و بخشداران و مس ...
غبارروبی گلزار شهدای گمنام به مناسبت هفته قوه قضائیه

مراسم معنوی غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان بهمئی به مناسبت هفته قوه قضاییه 

در این مراسم معنوی که با حضور فرماندار و رئیس کل دادگشتری شهرستان بهمئی و معاون فرماندهی سپاه ناحیه بهمئی و فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی  و مدیران ادارات و بخشداران و مسئولین شهرستانی و روحانیون و قضات و پرسنل دادگستری برگزار شد. 


به گزارش رهیافت جنوب ؛حجه السلام سعیدی  رییس دادگستری شهرستان بهمئی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

وی در ادامه گفت ؛هفته قوه قضاییه و شهدای این قوه به عنوان مدافع قانون و مدافع شرع و مدافع حقیقت جامعه است و   امنیت، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را نتیجه رشادت های شهیدان دانست و افزود: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید حفظ این ارزش‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.

شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند.


از یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

شهید بهشتی نخستین رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید

برچسب ها :
نظر جدید
پربازدیدها